return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Största publik ni lirat för?
View this Thread in Original format
Beamish
alla ni som snurrar skivor här, hur stor publik har ni spelat för?
Jag körde på en festival en gång, 1500 pers. helt otrolig känsla...
Trancefella
quote:
Originally posted by Beamish
alla ni som snurrar skivor här, hur stor publik har ni spelat för?
Jag körde på en festival en gång, 1500 pers. helt otrolig känsla...


äre sant!? ! fy va häftigt. måste vara en riktigt skön känsla :) 1500 pers... vart var det?

har spelat för ca: 20 pers... men ska faktist spela den 14 i skolan för högstadiet [så håll tummarna!]
AnD
quote:
Originally posted by Trancefella

har spelat för ca: 20 pers... men ska faktist spela den 14 i skolan för högstadiet [så håll tummarna!]


lycka till :).

ska också spela på avslutningsfesten för oss som går sista året på grundskolan :rolleyes: . kommer typ vara 100 pers... mitt första framträdande dessutom... grymmt nervös :)...
Dj_ExOn
typ 120+ pers.
fruktsoppa
har sjungit inför runt 500 pers..
doter
Jag har lirat basket inför några tusen människor, räknas d ;)
Å även vart m i Ungdoms OS...

Kan dock inte spinna alls... :(
Trancefella
quote:
Originally posted by doter
Å även vart m i Ungdoms OS...


oj! gick de bra?
Aendy
... några hundra typ. Men det hade inget med musik att göra.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
... några hundra typ. Men det hade inget med musik att göra.


lirade inte ni inför en stor tv-publik? tänker på rullbandyturneringen i holland.. (det var väl holland?)
doter
quote:
Originally posted by Trancefella


oj! gick de bra?


Njaaa... Vi kom sist! =P

Men d var huuuur soft som helst så d kvittar...

Aendy
quote:
Originally posted by reveal


lirade inte ni inför en stor tv-publik? tänker på rullbandyturneringen i holland.. (det var väl holland?)


Nja, det var Portugal. Det absolut tuffaste var att turneringens första mål (gjort av mig) fanns med i TV-vinjetten för turneringen hela veckan.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy


Nja, det var Portugal. Det absolut tuffaste var att turneringens första mål (gjort av mig) fanns med i TV-vinjetten för turneringen hela veckan.


hehe, riktigt gjutet ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement