|
Största publik ni lirat för?
|
View this Thread in Original format
| Beamish |
alla ni som snurrar skivor här, hur stor publik har ni spelat för?
Jag körde på en festival en gång, 1500 pers. helt otrolig känsla... |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by Beamish
alla ni som snurrar skivor här, hur stor publik har ni spelat för?
Jag körde på en festival en gång, 1500 pers. helt otrolig känsla... |
äre sant!? ! fy va häftigt. måste vara en riktigt skön känsla :) 1500 pers... vart var det?
har spelat för ca: 20 pers... men ska faktist spela den 14 i skolan för högstadiet [så håll tummarna!] |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Trancefella
har spelat för ca: 20 pers... men ska faktist spela den 14 i skolan för högstadiet [så håll tummarna!] |
lycka till :).
ska också spela på avslutningsfesten för oss som går sista året på grundskolan :rolleyes: . kommer typ vara 100 pers... mitt första framträdande dessutom... grymmt nervös :)... |
|
|
| fruktsoppa |
| har sjungit inför runt 500 pers.. |
|
|
| doter |
Jag har lirat basket inför några tusen människor, räknas d ;)
Å även vart m i Ungdoms OS...
Kan dock inte spinna alls... :( |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by doter
Å även vart m i Ungdoms OS...
|
oj! gick de bra? |
|
|
| Aendy |
| ... några hundra typ. Men det hade inget med musik att göra. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
... några hundra typ. Men det hade inget med musik att göra. |
lirade inte ni inför en stor tv-publik? tänker på rullbandyturneringen i holland.. (det var väl holland?) |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by Trancefella
oj! gick de bra? |
Njaaa... Vi kom sist! =P
Men d var huuuur soft som helst så d kvittar... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
lirade inte ni inför en stor tv-publik? tänker på rullbandyturneringen i holland.. (det var väl holland?) |
Nja, det var Portugal. Det absolut tuffaste var att turneringens första mål (gjort av mig) fanns med i TV-vinjetten för turneringen hela veckan. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nja, det var Portugal. Det absolut tuffaste var att turneringens första mål (gjort av mig) fanns med i TV-vinjetten för turneringen hela veckan. |
hehe, riktigt gjutet ;) |
|
|
|
|