return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ל"ג בעומר
View this Thread in Original format
Scorchio
אוקיי חברייה
אריאל ידידינו יצר איתי קשר והעלה רעיון שכולנו ניפגש בל"ג בעומר ונעשה מדורה
יש לו גנרטור
נביא מנגל ודיסקים
נעשה שמייח
מה אתם אומרים?
MoSH_MaN
נראה לי קתת מאוחר

אנחנו היינו עושים ברשפון כל שנה...השנה אני הולך לעשות עם ילדים מהעיר יהיה מל מהשכבה
eXeTik
רעיון סבבה אבל באמת קצת מאוחר...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Scorchio
אוקיי חברייה
אריאל ידידינו יצר איתי קשר והעלה רעיון שכולנו ניפגש בל"ג בעומר ונעשה מדורה
יש לו גנרטור
נביא מנגל ודיסקים
נעשה שמייח
מה אתם אומרים?


באמת קצת מאוחר, וגם אין בנות.....
Scorchio
המממ
טוב איך שבא לכם
רק תתחשבנו עם אריאל
:)
MoSH_MaN
eXeTik
אחלה של חתימה חדשה!!!
קצת מזכיר את הרעיון שלי
DjChook
ואלה אח שלי דווקא לא הייתה לי בעיה עם זה היה באיזור שלי

אבל יש לי מגן יום אחרי
arik
תאמת זה בעיה
כי אני רוצה לעשות אם החברים שלי מילדות וכל החרטא הזה
לא שאני לא אוהב אותכם
ובאמת אין בנות:)
אין ילדה אחת בארץ שאוהבת טראנסים עד כדי כך שהיא תיגלוש באינטרנט כדי לחפש מידע על טראנסים?????
בטוח יש אחת תמימה כזאת
אנחנו רק צרכים למצוא אותה
ואז שהיא תיהיה חלק מהפורמ נאנוס אותה :)
Dj Moriano
אפשר אולי לעשות שנה הבאה,
וגם יש בעיה של מיקום....
Hell_Copter
ראסמי זה כבר מאוחר
לא יודע אם אנחנו ארגנו לעצמנו מדורה
כולם עסוקים יותר מדי במגן המסריח הזה!!!!

Gil Shwarts
באיזה יום זה יוצא בכלל?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
באיזה יום זה יוצא בכלל?

שני בערב מדורות
שלישי ח-ו-פ-ש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement