|
ל"ג בעומר
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אוקיי חברייה
אריאל ידידינו יצר איתי קשר והעלה רעיון שכולנו ניפגש בל"ג בעומר ונעשה מדורה
יש לו גנרטור
נביא מנגל ודיסקים
נעשה שמייח
מה אתם אומרים? |
|
|
| MoSH_MaN |
נראה לי קתת מאוחר
אנחנו היינו עושים ברשפון כל שנה...השנה אני הולך לעשות עם ילדים מהעיר יהיה מל מהשכבה |
|
|
| eXeTik |
| רעיון סבבה אבל באמת קצת מאוחר... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אוקיי חברייה
אריאל ידידינו יצר איתי קשר והעלה רעיון שכולנו ניפגש בל"ג בעומר ונעשה מדורה
יש לו גנרטור
נביא מנגל ודיסקים
נעשה שמייח
מה אתם אומרים? |
באמת קצת מאוחר, וגם אין בנות..... |
|
|
| Scorchio |
המממ
טוב איך שבא לכם
רק תתחשבנו עם אריאל
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
eXeTik
אחלה של חתימה חדשה!!!
קצת מזכיר את הרעיון שלי |
|
|
| DjChook |
ואלה אח שלי דווקא לא הייתה לי בעיה עם זה היה באיזור שלי
אבל יש לי מגן יום אחרי |
|
|
| arik |
תאמת זה בעיה
כי אני רוצה לעשות אם החברים שלי מילדות וכל החרטא הזה
לא שאני לא אוהב אותכם
ובאמת אין בנות:)
אין ילדה אחת בארץ שאוהבת טראנסים עד כדי כך שהיא תיגלוש באינטרנט כדי לחפש מידע על טראנסים?????
בטוח יש אחת תמימה כזאת
אנחנו רק צרכים למצוא אותה
ואז שהיא תיהיה חלק מהפורמ נאנוס אותה :) |
|
|
| Dj Moriano |
אפשר אולי לעשות שנה הבאה,
וגם יש בעיה של מיקום.... |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי זה כבר מאוחר
לא יודע אם אנחנו ארגנו לעצמנו מדורה
כולם עסוקים יותר מדי במגן המסריח הזה!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| באיזה יום זה יוצא בכלל? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
באיזה יום זה יוצא בכלל? |
שני בערב מדורות
שלישי ח-ו-פ-ש |
|
|
|
|