return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Koninginnedagfeestjes
View this Thread in Original format
DJ Bazz
welke feestjes worden waar gehouden met welke line-ups? en dan gaat het me vooral om het noorden
Pjotr G
noorden? helaas :D

hier in t diepe zuiden komt gielen ff 5 uur lang solo draaien
Bouma-Bros
Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...! :eek:
Eye-Riz
joh, kijk even op sites met uitgebreide agenda's daar kom je alles tegen wat er is (presale, dancegids, start2dance, weet ik veel wat allemaal, zelfs Nexus ;))
Gurian
Hier in twello is ook een feestje want mijn broertje is dan jarig :D:D:D:D:D:D:D
mpost
op het museumplein is een leuk feest met blof en kane :D

nee serieus, lekker naar Amsterdam om te feesten, in het hoge noorden kan je altijd nog zitten. Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee
Blik
In den Bosch is er een topfeest komende dinsdag, met wereldberoemde artiesten zoals Guus Meeuwis, Gradje damen, en nog een paar van die stumpers die het levenslied proberen te promoten....:rolleyes:
Optimus
quote:
Originally posted by mpost
Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee

daar gak ook waarschijnlijk heen:)
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...! :eek:

Yep vet daar ga ik ook heen !!!
Lemming
Ik ben ook zeker weten in Eindhoven bij Tiesto te vinden, regen of geen regen!

Flippe
Ik morgen ook nar Eindhoven
naar Tiesto!
mantisnl
is d`r overdag ook wat te doen in utrecht??
ik ga d`r met m`n ouders heen, en ut zou wel vet zijn als ik daar nog een dj`tje kan beluisteren :D

grtz,

DJ Mantis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement