|
Koninginnedagfeestjes
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| welke feestjes worden waar gehouden met welke line-ups? en dan gaat het me vooral om het noorden |
|
|
| Pjotr G |
noorden? helaas :D
hier in t diepe zuiden komt gielen ff 5 uur lang solo draaien |
|
|
| Bouma-Bros |
| Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...! :eek: |
|
|
| Eye-Riz |
| joh, kijk even op sites met uitgebreide agenda's daar kom je alles tegen wat er is (presale, dancegids, start2dance, weet ik veel wat allemaal, zelfs Nexus ;)) |
|
|
| Gurian |
| Hier in twello is ook een feestje want mijn broertje is dan jarig :D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| mpost |
op het museumplein is een leuk feest met blof en kane :D
nee serieus, lekker naar Amsterdam om te feesten, in het hoge noorden kan je altijd nog zitten. Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee |
|
|
| Blik |
| In den Bosch is er een topfeest komende dinsdag, met wereldberoemde artiesten zoals Guus Meeuwis, Gradje damen, en nog een paar van die stumpers die het levenslied proberen te promoten....:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mpost
Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee |
daar gak ook waarschijnlijk heen:) |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...! :eek: |
Yep vet daar ga ik ook heen !!! |
|
|
| Lemming |
| Ik ben ook zeker weten in Eindhoven bij Tiesto te vinden, regen of geen regen! |
|
|
| Flippe |
Ik morgen ook nar Eindhoven
naar Tiesto! |
|
|
| mantisnl |
is d`r overdag ook wat te doen in utrecht??
ik ga d`r met m`n ouders heen, en ut zou wel vet zijn als ik daar nog een dj`tje kan beluisteren :D
grtz,
DJ Mantis |
|
|
|
|