return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Koninginnedagfeestjes (pg. 2)
View this Thread in Original format
ChooChoo
Me gaat denk ik ook naar Eindhoven. FF kijken of ik morgen me wat beter voel, ben nl. het afgelopen w-end ziek geweest :(.

mzzls
Lemming
Okee zo te zien ben ik de eerste die terug is uit Eindhoven.. Goed knallen was het ja. Eerst Eric E, draaide een lekkere set weg, niet helemaal mijn stijl maarja moet kunnen (zat wel een beetje te kloten op het einde toen Tiesto het over moest nemen). En daarna DJ Tiesto.. ik heb maar 5 minuten staan luisteren en toen nam een claustrofobisch gevoel me over en moest ik weg, het was echt zoooooo druk, ik kon mn armen niet eens bewegen. Ik heb de rest van de tijd een beetje achter het podium staan luisteren al was de kwaliteit daar stukken minder.
Ik vond het nogal slecht georganiseerd, ze hadden dit op de Markt moeten doen, of het podium aan de andere kant moeten zetten zodat er veel meer ruimte was geweest...
Optimus
ben net terug van I LOVE HARDHOUSE Vs PROTOCOL voor de Item.

Was goed! Werd lekker hardstyle gedraaid, veel beukwerk a la Qlimax zeg maar:)Alleen jammer dat mijn maat last van zn knieen had, zodat ie om 17 uur weg wilde:(

Maar heb me goed vermaakt daar! Alleen overal die wietlucht, daar werd ik zelf halfstoned van:D:D:D
Optimus
ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein:) Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen

de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"

vond ik wel grappig

en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe:D:D:D
mpost
quote:
Originally posted by Optimus
ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein:) Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen

de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"

vond ik wel grappig

en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe:D:D:D

HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!

Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!

Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. :( :( Heb ik allemaal gemist.

En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.
Trunks
DE dag is dus nu net geweest en be KNETTER v/d kaart. vannochtend om 09:00 begonnen en nu net gstopt. bier + bier + bier = ZAT. tjaa wel relaxt dus... ^^ hehe

bayer leverkursen ZUIGT !!!

100%
drpeer_holland
quote:
Originally posted by mpost

HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!

Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!

Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. :( :( Heb ik allemaal gemist.

En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.

Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt
mpost
quote:
Originally posted by drpeer_holland

Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt

uuh tiesto??
Mijn verhaaltje ging over de item in Amsterdam, daar kwam tiesto nie?
mantisnl
jahhh.. ik ben eerst in utrecht geweest met m`n ouders.. wat denk je, alle winkels gesloten, en d`r is alleen maar zo`n schooiersmarkt:whip:

naja.. wij daar tot 2 uur rondgelopen, en ik m`n ouders overgehaald om naar eindhoven te gaan :D

ik stap uit de trein, direct hoor je de dikke bass:D

duz ik naar het tentje toe waar eric-e stond te draaien, m`n ouders en m`n broertje ergens gedumpt, en feesten :D

en ohhhh toen kwam tiesto en ut was echt knalluhhhh iedereen springen enzo.

haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..

maja.. toch nog een geslaagde koninginnen dag :D

grtz,

DJ Mantis
theoden
boulevard of dance was ook een succes,
al duurde het even voordat de mensen op gang kwamen, maar dat verhielp Marco-V al snel.

en 9 uur is te vroeg om te stoppen.

Ton TB en Rank 1 draaide lkkre sets

Lemming
quote:
Originally posted by mantisnl
haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..

Haha ja die had ik ook gezien, bij mij lag ie nog op de grond met een blik bier in z'n handen en een joint in z'n mond:) Ik had daar nog een praatje staan maken met iemand, misschien was jij het wel;)
Optimus
quote:
Originally posted by drpeer_holland

whahahaha Tiesto en hardstyle?:D:p:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement