|
Je favo dj?
|
View this Thread in Original format
| djiwan |
Je mag er maar 1 noemen wat is je favo DJ?
Mauro Picotto |
|
|
| Gekhous |
Carl Cox, mmdah!!!
Nostrum op een goeie 2e voorlopig, omdat ik die nog nooit live heb gehoord (sorry, maar moest het ff zeggen) |
|
|
| Blik |
| Als ik er maar één mag noemen: Ferry Corsten terwijl ik toch wel andere vette DJ's ken, maar goed |
|
|
| JdDark |
| Armin all the way, hehehe, zijn sets zijn ongelooflijk goed. |
|
|
| tango |
DJ Tiesto
Sinds mijn eerste set van hem (innercity '99), is hij mijn held.
greetz,
TNG |
|
|
| Opti |
Tiesto!!!! Tiesto!!!! Tiesto!!!! Tiesto!!!!
Hij is de enige echte trance master!!!!! |
|
|
|
|