|
Je favo dj? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| stelletje gieren |
|
|
| jp |
| Oprotten met die sexlijnen. Als ik gehijg wil horen dan laat ik de hond wel een rondje rennen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Oprotten met die sexlijnen. Als ik gehijg wil horen dan laat ik de hond wel een rondje rennen |
Geef je hem alijd een koekje voordat je hem aan je vallus laat zuigen? Al dat gladde slijm. |
|
|
| jp |
| Jammer dat je niks meer van Blank & Jones hoort :( |
|
|
| New Wave |
| Trance is dood huh. Niet zo vreemd dus. |
|
|
| jp |
| Nou ja, Breezersletjes zullen er altijd zijn |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Jammer dat je niks meer van Blank & Jones hoort :( |
hebben laatst toch nog een nieuw chillalbum uitgebracht? |
|
|
| jp |
| Dat is al weer twee jaar geleden :whip: |
|
|
| New Wave |
| Was ene hele flop, die cd. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by jp
Dat is al weer twee jaar geleden :whip: |
2 maanden geleden zeker, Relax Edition 2 is in september uitgekomen. |
|
|
|
|