|
fxp boards (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
שמור תמונה
תראה לי אותה של רמה 3
נראה מה שם
אם זה טוב תתן לי לדבר שם עם אנשים הצטרפתי לקבוצה ככה שלא יהיו בעיות... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחים שלי יש לוח חדש ממש ממש נחמד עם אחלה של אנשים
הוא קטן נכון אבל הוא רק בתחילת דרכו... תנסו ותראו אם מוצא חן בעיניכם:
וחוץ מזה הכי שווה זה לנסות את מה שרונן נתן ... הם הכי טובים בשטח...The reconciliation |
|
|
| DjNumShum |
הבורדיםהבאמת טובים זה לא הבורדים שיש שם 30000 חברים
זה רק מרה כמה שהבורד הזה גרוע ומפורסם מידיי
הבורדים הכי טובים בכל הסצינה זה האלה שלא שמעתם עליהם, בורדים שקיימים כבר איזה 3 שנים עם אותם 400 חברה
אני עכשיו כבר ממש לא בקטע הזה אבל פעם שהייתי ראיתי לוחות שאת השמות שלהם בטח בחיים לא שמעתם ויש להם רק 400 חברה
אבל מתוך ה400 חברה איזה 300 זה נציגים של קבוצות שיחרור ולא סתם LEECHERS
כל הבורדים האלה של ה10000+ משתתפים זה בולשיט מתוך ה 10000 היחידים שמעלים ויוצרים פאבים זה הקבוצה שהבורד שלה ועוד כמה אנשים נחמדים שמשעמם להם בחיים.... |
|
|
| eXeTik |
 |
|
|
| DJ-Energy |
8 gig porn!!!!!!!!
now thats what im talking about
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
נועם רציתי להגיד לך שאתה ממש אבל ממש צודק!
ורונן לא התרשמתי |
|
|
| DjNumShum |
אינ ינסה להשיג עוד פעם אקסס ל REVELATION
ואז אני יראה לכם מה זה בורד ברמה!!!
והוא גם מעוצב הרבה יותר יפה משני הבורדים שהראיתם :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
8 gig porn!!!!!!!!
now thats what im talking about
:) |
:stongue:
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורונן לא התרשמתי |
קופיקאטז נראה נחמד באמת, אבל אני בכל מקרה לא מוריד כלום מהווארז
אני על
Isdn
כפול... וכל מה שאני מוריד זה טראקים, אני לא בקטע של משחקים וכאלה אז זה ממש לא מזיז לי- כשאני באמת רוצה משהו אני משיג אותו ביום שהוא יוצא.
מה שכן אני אחוש מוכר בתחום ה
Fxp
שאני רק אתחיל לרשום מה הייתי איפה וזה לא יגמר :)
אני מצטרף ללוחות האלה להעביר את הזמן
בכל מקרה... קופיקאטז סגור להרשמות, אז תעשה טובה ותעשה לי
Vouch
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אינ ינסה להשיג עוד פעם אקסס ל REVELATION
ואז אני יראה לכם מה זה בורד ברמה!!!
והוא גם מעוצב הרבה יותר יפה משני הבורדים שהראיתם :) |
סבבה, זרוק לינק שנראה... |
|
|
| NyKoN |
אממממ
יש את דלוז'ינל
www.delusionalfxp.com
כרגע אתה יכול להרשם רק לפאבליק אבל יש שם אחלה לינקים
אני גם בקינטיק המון זמן
עוד משנה שעברה לפני שהם נפלו לדעתי וזה אחלה מקום
www.thekinetik.com
לא הייתי שם הרבה זמן כבר כי אני מוריד פחות ויש תוכנות שעושות את העבודה של הלינקים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני גם בקינטיק המון זמן
|
ידעתי שאני מכיר אותך מאיפשהו... לפי החתימה שלך :) |
|
|
| NyKoN |
אמממממ
נראה לי גם השם שלך מוכר לי
אתה מנהל שם או משהו? |
|
|
|
|