return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
fxp boards (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שמור תמונה
תראה לי אותה של רמה 3

נראה מה שם
אם זה טוב תתן לי לדבר שם עם אנשים הצטרפתי לקבוצה ככה שלא יהיו בעיות...
NeMeSiS1234
אחים שלי יש לוח חדש ממש ממש נחמד עם אחלה של אנשים
הוא קטן נכון אבל הוא רק בתחילת דרכו... תנסו ותראו אם מוצא חן בעיניכם:
וחוץ מזה הכי שווה זה לנסות את מה שרונן נתן ... הם הכי טובים בשטח...The reconciliation
DjNumShum
הבורדיםהבאמת טובים זה לא הבורדים שיש שם 30000 חברים
זה רק מרה כמה שהבורד הזה גרוע ומפורסם מידיי
הבורדים הכי טובים בכל הסצינה זה האלה שלא שמעתם עליהם, בורדים שקיימים כבר איזה 3 שנים עם אותם 400 חברה
אני עכשיו כבר ממש לא בקטע הזה אבל פעם שהייתי ראיתי לוחות שאת השמות שלהם בטח בחיים לא שמעתם ויש להם רק 400 חברה
אבל מתוך ה400 חברה איזה 300 זה נציגים של קבוצות שיחרור ולא סתם LEECHERS

כל הבורדים האלה של ה10000+ משתתפים זה בולשיט מתוך ה 10000 היחידים שמעלים ויוצרים פאבים זה הקבוצה שהבורד שלה ועוד כמה אנשים נחמדים שמשעמם להם בחיים....
eXeTik
DJ-Energy
8 gig porn!!!!!!!!
now thats what im talking about
:)
MoSH_MaN
נועם רציתי להגיד לך שאתה ממש אבל ממש צודק!

ורונן לא התרשמתי
MoSH_MaN
תראה קופיקאטז
DjNumShum
אינ ינסה להשיג עוד פעם אקסס ל REVELATION
ואז אני יראה לכם מה זה בורד ברמה!!!
והוא גם מעוצב הרבה יותר יפה משני הבורדים שהראיתם :)
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ-Energy
8 gig porn!!!!!!!!
now thats what im talking about
:)


:stongue:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ורונן לא התרשמתי


קופיקאטז נראה נחמד באמת, אבל אני בכל מקרה לא מוריד כלום מהווארז
אני על
Isdn
כפול... וכל מה שאני מוריד זה טראקים, אני לא בקטע של משחקים וכאלה אז זה ממש לא מזיז לי- כשאני באמת רוצה משהו אני משיג אותו ביום שהוא יוצא.
מה שכן אני אחוש מוכר בתחום ה
Fxp
שאני רק אתחיל לרשום מה הייתי איפה וזה לא יגמר :)
אני מצטרף ללוחות האלה להעביר את הזמן

בכל מקרה... קופיקאטז סגור להרשמות, אז תעשה טובה ותעשה לי
Vouch

quote:
Originally posted by DjNumShum
אינ ינסה להשיג עוד פעם אקסס ל REVELATION
ואז אני יראה לכם מה זה בורד ברמה!!!
והוא גם מעוצב הרבה יותר יפה משני הבורדים שהראיתם :)


סבבה, זרוק לינק שנראה...
NyKoN
אממממ
יש את דלוז'ינל
www.delusionalfxp.com

כרגע אתה יכול להרשם רק לפאבליק אבל יש שם אחלה לינקים
אני גם בקינטיק המון זמן
עוד משנה שעברה לפני שהם נפלו לדעתי וזה אחלה מקום
www.thekinetik.com

לא הייתי שם הרבה זמן כבר כי אני מוריד פחות ויש תוכנות שעושות את העבודה של הלינקים

eXeTik
quote:
Originally posted by NyKoN
אני גם בקינטיק המון זמן


ידעתי שאני מכיר אותך מאיפשהו... לפי החתימה שלך :)
NyKoN
אמממממ
נראה לי גם השם שלך מוכר לי
אתה מנהל שם או משהו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement