return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
fxp boards (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
Super Mod :)
DjChook
המממ ידעתי שזה רעיון טוב לפתוח את זה

אין לי זיין עכשיו להצטרף לכולן,\


שיהיה מחשב...
NyKoN
איך נהיית סופר אדמין?
אמממממ
יש לך אייסיקיו אחי?
eXeTik
quote:
Originally posted by NyKoN
איך נהיית סופר אדמין?
אמממממ
יש לך אייסיקיו אחי?


סופר מוד, לא אדמין... זה יענו דרגה אחת מתחת לאדמין
יש לי רנק מאוד גבוה בפול לוחות, אני כבר הרבה זמן בסצנה הזאת

ולא- אני לא משתמש באיי סי קיו
MoSH_MaN
שמע השאלה אם שווה להיות סופר מוד שם...

לדעתי ממה שאני ראיתי בורד מחורבן כי כל מה שפתוח זה דרק

ויש כאלה שאתה אפילו לא יכול להשיג את הלינק...


ויובל ראיתי כבר 25 ג'יגה של פורן
NyKoN
מסנג'ר?
משהו?
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע השאלה אם שווה להיות סופר מוד שם...

לדעתי ממה שאני ראיתי בורד מחורבן כי כל מה שפתוח זה דרק

ויש כאלה שאתה אפילו לא יכול להשיג את הלינק...


אמרתי לך כבר, אני לא בקטע של הווארז... אתה נראה לי ליצ'ר- למה בחיים שלי לא ראיתי אותך שם בכלל, אז תפסיק ללכלך סתם.
וגם בקשר לווארז... תשאל את האדמין של שלוח שאתה הכי אוהב (בהנחה שהוא בסצנה כבר איזה שנתיים לפחות) מה הלוח הכי טוב שהיה אי פעם ברשת מבחינת הווארז... תראה שהוא יגיד לך
Churchi
שזה גירסת הווארז של הקינטיק

בקשר אם זה שווה או לא- בוא נגיד שברגע שאנשים שומעים שאני סופר מוד שם אני יכול להשיג מהם מה שאני רוצה, אתה לא מתאר לעצמך איזה מעמד זה נותן לך... למה זה אחד הלוחות הכי וותיקים ברשת, וברגע ששומעים שאתה סופר מוד שם הם מבינים שיש לך אחוש השפעה בסצנה...
MoSH_MaN
אתה קורא לי ליצ'ר?
פחחחחחחחחחחח

נכנסתי לבורד הזה פעם אחת וזהו
אמרתי לך כבר אני בקבוצה
eXeTik
רק מוכיח את מה שאני אומר- נכנסת לשם כולה פעם אחת ואתה אומר לי שזה "חרא" של לוח?!
חחחחחחחחחחחחחח :stongue:
MoSH_MaN
זה היה בהקצנה ביקרתי כמה פעמים וזה גרוע
הדברים שם ישנים

אי אפשר בכלל להשוות

NyKoN
מוש אחי
הוא צודק
קינטיק זה אחד הבורדים הכי וותיקים וטובים שיש
ואם הוא סופר מוד שם אז זה באמת מעמד
אחוש מעמד
יש לך מסנג'ר אחי?
eXeTik
טוב מוש, אני לא הולך להתווכח אתך... אין לי כוח לזה

ולא נייקון- אני לא משתמש לא באייסיקיו ולא במסנג'ר, אם אתה רוצה לדבר איתי ב
Privet
שלך לי
PM
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement