return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אז איך היה ל"ג בעומר???
View this Thread in Original format
Dj Moriano
עכשיו חמש וחצי אני מממממתתתתתת מעייפות אין לי מושג למה אני על המחשב.....


אצלנו היה ענננננננננננקקקקקקקקקק
היו משהו כמו 50 אנשים אפילו יותר

ההינו אמורים בעיקרון להיות משהו כמו 15 והייתה גם מדורה בסידנאלי שהייתה נפילה כולם באו אלינו שמנו מוזיקה פול ווליום ואז באו מנאייקים בערך ב2:30 וסגרו את המוזיקה אבל עדיין היה אאאדדדדיייייירררר

וחבר טוב שלי אירגן אני קצת עזרתי הקיצר כל פעם שמישהו שאל אם יש אוכל אז אמרנו אחר-כך אחר-כך אז נשאר מלללללאאאא בשר ומחר, בעצם היום בערב הולכים למנגל אותו.....



גם אני וגדי הבאנו את הנרגילה הגדולה שבנינו היה עעעעננננקקקקק



בקיצור נהנתי לאללה......
eXeTik
היינו איזה 30 אנשים,באנו עם מאגנום עמוסה הקרשים, עצים וגזעים
גנרטור, מגבר, רמקולים שכל אחד שוקל איזה 70 קילו ככה, ואיזה 3 נרגילות
הסתובבנו הסתובבנו, רצינו ללכת לחוף הנכים אבל לא נתנו להכנס (מישהו אשכרה שמר שם), ניסינו בסידניאלי ליד המרינה ואיפה לא (הרצליה למי שלא מבין) בקיצר... התחלנו להתייאש למה כ-ל המקומות היו מפוצצים ולא רצינו לעשות סתם באיזה חור, לא לדבר עם הרמקולים העצבניים שהיו לנו, אז לא רצינו שמישהו יתלונן עלינו ויבואו לגרש או משהו- אז זה היה חייב להיות מבודד.

בקיצר- פתאום אנחנו קולטים כזה רכס הרים, אמרנו בואו נסתכל... אתם קולטים הרים הרים הרים ופתאום כזה מישור באמצע... יענו שטח עצבני עם חול של חוף ים מוקף בהרים, חזרנו לפני איזה שעה, היו עוד כאלה שנשראו שם אבל פתאום קפץ לי חום :(
חוצמזה היה גם די מעצבן לעלות את כל מה שהיה לנו (והיה לנו פווווווווול) דרך ההרים...
בכל מקרה- היה עצבני ביותר, שלא לדבר על גיא
(NeMeSiS)
ששתה איזה חצי ליטר טקילה והתחרפן לגמרי! :p
DJ-Energy
טוב... אז אני וכמה חברים הגענו למדורה
היינו בסביבות ה50 ילדים....
הלכנו לקנות קצת טקילה והכל
קנינו
חזרנו... שתינו, תפסנו אחשילינג ראש, הלכנו מכות אחד עם השני וזיינו מכות איזה אחד מי'....

וזה בערך כל מה שקרה
:(
Scorchio
אקס
זאת בערך הייתה אמורה להיות התכנית שלנו
חבר שלי הביא מערכת טובה
הבאנו דיסקים
אפילו את אריאל הבאתי
רק מה גילינו שאין גנרטור בסוף
אז נדפק הערב
היה נפילה ועפתי הבייתה ב 2
היה אחד הל"ג בעומר הכי מגעיל שהיה לי בחיים
MoSH_MaN
סתם היה דפוק ...לא משהו מיוחד חוץ מזה שנסענו 18 על ריינג'ר 4 גלגלים!

חח ב2 כבר לא היה חשמל בול שבאתי לשים מוזיקה

באו כמה כוסיות בהתלחה והלכנו
הנפצים לא היו משהו מיוחד...אני עייף וחייב להתכונן להיסטוריה
סעמק
Dj Moriano
אנחנו אספנו ממללאאא קרשים
אבל עשינו ליד בית שבונים אז לא השתמשנו בחצי מהקרשים שלנו וגם חשמל לקחנו מהבניין הזה....:D

ו
exetik
אני לא יודע איך אני כל הזמן שוכח את השם שלך, לא משנה איפה עשית בהרצליה לא כל כךהבנתי...??
Hell_Copter
לג בעומר היה פשוט בנזונה!!!!!!
עשינו את המדורה בסוף רעננה איפה שפרדס משותף שם מאחורי בית אבות צימרמן למי שמכיר

היינו פשוט פול אנשים ואחר כך באו עוד אנשים והתנחלו אצלנו.... היה פשוט אדיר!!!
שתיתי בהתחלה קצת בירה למה חברים שלי קנו 3 קאגס שזה חביות כאלה של בירה למי שלא יודע...אבל הבירה הייתה לא משהו אז ויתרתי
אחר כך התחלתי להקפיץ טקילות... 2 והלכתי... אחרי עוד כמה דקות עוד 2... ואז עוד כמה
ואז נגמר הספרייט אז פשוט שתיתי אורגינל מהבקבוק...
הלכתי להתבודד קצת עם הבקבוק טקילה... ואז שתיתי ופתאום הקאתי :)
ואז שתיתי עוד ואכלתי עוד על האש ושתיתי עוד... ואז נמאס לי מהטקילה ומצאתי שם וודקה מלון אז לקחנו את זה תומר אני עוד אחד ועוד כמה בנות והלכנו להתבודד... הבנות לא שתו ותומר רק כמה שלוקים... קיצר שתיתי עוד כמות בריאה של וודקה
ואז ישבתי עם חברים אחרים שלי ושחזרתי הם גמרו את הוודקה...אז לקחתי מחבר שלי בכוח את הטקילה כי הוא לא רצה להביא לי והלכתי לחברים שישבתי איתם לפני
קיצר חברים שלי אמרו לי הייתי ממש שיכור אבל יכולתי לשלוט על עצמי.. חוץ מזה שלא הלכתי ישר בגרוש וכל הזמן שניסיתי לטפס על הגבעות חול

עד שחזרתי הביתה הראש שלי היה מזה נקי והרגשתי טוב... וכרגיל כמו כל הפעמים שהשתכרתי לא היה לי האנג אובר
Gil Shwarts
היינו 30 אנשים
כמה נגמש"ים, כמה טנקים, כמה טומטים
והרבה מאוד ערבים מאחורי גדר
הלכנו קצת מכות
קיללנו
צחקנו עליהם

ו... זהו
מחר חוזרים לשם עד סוף שבוע הבא :)
yahel222
עשינו בחוף הילטון א איפה הפינה של שמחה (למי שמכיר את החוף בת"א)
מלא אנשים בנים בנות מלא בכלל שלא הכרתי למה כל אחד הביא אנשים אחרים
חוץ מהנהגים (אני בניהם) כמעט כולם השתכרו
והכי מצחיק - בא אחד לא קשור אלינו היה לידנו שם
היה לו אוטו לנציה שווה 10 אלף שקל
ומערכת עם סאב רוקפורד 15 אינץ' !!!!!! ששוה 15 אלף אתם מבינים
קיצר הבאנו לו שישים אינפקטד איזה שיאאאאא זה היה
על החוף כולם רוקדים אינפקטד וזה

פתאום בא אחד ערבי מכפר קאסם (הראה לנו ת.ז) והוא חרש - או סתם דיבר שטויות (כמו פהפהפהפה פהפהפה וכו) קיצר הבן אדם שרוט סתם רוקד כמו איזה רמד
כולם מסתלבטים עליו !!!!
פחחחחחח
איזה כיף היה
חזרתי ב 6 וחצי !!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by Dj Moriano
ו
exetik
אני לא יודע איך אני כל הזמן שוכח את השם שלך, לא משנה איפה עשית בהרצליה לא כל כךהבנתי...??


סעמק איתכם.... רונן! :)

בקשר למקום... אתה בא בכביש הזה שעובר דרך איזור התעשייה של הרצליה (המרכזי- זה שיש עליו את הבניין של מוטורולה ותחנת הדלק)
אתה נוסע לכיוון הים... עובר את שביל העפר שמוביל לחוף הנכים, הכביש מתפתל שמאלה... ממשיכים ממש קצת ישר ויש שם כזה מגרש חניה ענק (עם בית מלון ליד) ומעליו כזה הרים... אז שם.
יש מבין? ;)

Hell_Copter
נראה לי אני יודע איפה זה בערך...
פעם אחת איזה צנחן נתקע על הצוק שם ליד עם המצנח ... אחרי זה היה כתוב בעיתון שהוא מת.. פתאום רואים אותו תקוע זה היה מפחיד
מישהו יכול לאשר לי שזה המקום??
DjChook
מוריאנו ..... אח"כ אתה חושב שמגיע לך חתימה לפני ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement