|
Icq Again !
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי, שני דברים
קודם כל תורידו אם אתם רוצים את ה
ICQ 2002A BUILD 3727
החדשה, שכבר אין את החלון המעפן בטסק בר
והוא יעני מתנהג כמו הקודם
וגם כבר יש לו קראק(שמוריד את הבאנרים...חושף אייפי וכו)
אבל עדיין יש לי בעיה, וזה היה גם לפני שהתקנתי אותו
(באייסיקיו 2002A)
הקודם שהיה לי
בכל מקרה, שאני מנסה להוסיף יוזר הוא כל הזמן אומר לי שיש בעיה בסרבר
ויש כפתור רטרי וזה אף פעם לא עובד
יעני אני כבר לא מצליח להוסיף יוזרים לרשימה
למישהו יש רעיון ?
תודה, חן |
|
|
| Hell_Copter |
לא יכול לעזור לך אחי אבל יש לי גם שאלה
כבר מלא מלא זמן לא משנה איזה איי סי קיו אני מתקין אני לא רואה שיוזר עולה על אונליין... יעני אמור להיות את השם שלו בכחול אדום כזה ואין לי
ועוד משהו... אני לא יכול למחוק אנשים מהרשימה שלי רגיל
בשביל למחוק אני צריך להכניס לאיגנור ליסט ואז להוציא... די מעצבן
מישהו יכול לעזור? |
|
|
| DjChook |
* BUMP *
שאלה נוספת,
נכון מאייסיקיו 2001 הוא מתחיל יעני לגבות לך את הרשימה לאינטרנט ?
אז איך לוקחים עכשיו את הרשימה הזאתי אם אני עושה אייסיקיו חדש ?! |
|
|
| Scorchio |
צ'וק
תגבה את תיקיית
2000b
ותעתיק אותה לספריית האיי סי קיו החדש שאתה מתקין |
|
|
| DJ-Energy |
צוק
הטראדים האלו על האיי סיי קיו מתחילים לעלות לי ת'דם לראש..... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
צוק
הטראדים האלו על האיי סיי קיו מתחילים לעלות לי ת'דם לראש..... |
אז אל תקרא אותם
וסקורצ'יאו, חכם גדול, אין לי הארד דיסק, איך בדיוק אני אמור לגבות ?!
אני מדבר איך אני עכשיו פותח אייסיקייו חדש ומוריד את הרשימה הקודמת שלי מהסרבר שלהם |
|
|
| DJ-Energy |
chookk......
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
plz dont תעצבן אותי |
|
|
| DjChook |
מה הקטע של לעצבן אותך ?!?
למה אתה מתעצבן אני לא מבין
יש לי כל זכות לדבר פה על אייסיקיו
ואפילו לא פתחתי טרד חדש ! |
|
|
| Hell_Copter |
יובל למה אתה מתעצבן אני לא מבין...
יש לבנאדם בעיה והוא רוצה עזרה
הוא לא פתח ט'רד חדש על זה כמו שצריך... אם הוא היה פותח חדש אני אישית גם הייתי מתעצבן אבל כרגע אני לא מבין מה הקטע... אם אתה לא יכול לעזור לו אז אין צורך להגיב וסתם לעורר מהומות |
|
|
| DJ-Energy |
תראו תראו מי מדבר
ההגנהום של הקופטר
:) |
|
|
| Agent-Fire |
צ'וק, אתה רוצה לפתוח מספר חדש ולהעתיק לשם את הרשימה שלך?
אם כן, אז אני חושב שאי אפשר...
אפילו עם יהיה לך את התיקיית הגיבוי לא חושב שיהיה אפשר להעתיק תרשימה למספר חדש...
רק לאותו המספר... |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 |
|
|
|
|