return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Icq Again !
View this Thread in Original format
DjChook
אוקיי, שני דברים
קודם כל תורידו אם אתם רוצים את ה
ICQ 2002A BUILD 3727
החדשה, שכבר אין את החלון המעפן בטסק בר
והוא יעני מתנהג כמו הקודם

וגם כבר יש לו קראק(שמוריד את הבאנרים...חושף אייפי וכו)

אבל עדיין יש לי בעיה, וזה היה גם לפני שהתקנתי אותו
(באייסיקיו 2002A)
הקודם שהיה לי
בכל מקרה, שאני מנסה להוסיף יוזר הוא כל הזמן אומר לי שיש בעיה בסרבר
ויש כפתור רטרי וזה אף פעם לא עובד
יעני אני כבר לא מצליח להוסיף יוזרים לרשימה

למישהו יש רעיון ?
תודה, חן
Hell_Copter
לא יכול לעזור לך אחי אבל יש לי גם שאלה

כבר מלא מלא זמן לא משנה איזה איי סי קיו אני מתקין אני לא רואה שיוזר עולה על אונליין... יעני אמור להיות את השם שלו בכחול אדום כזה ואין לי
ועוד משהו... אני לא יכול למחוק אנשים מהרשימה שלי רגיל
בשביל למחוק אני צריך להכניס לאיגנור ליסט ואז להוציא... די מעצבן
מישהו יכול לעזור?
DjChook
* BUMP *

שאלה נוספת,

נכון מאייסיקיו 2001 הוא מתחיל יעני לגבות לך את הרשימה לאינטרנט ?
אז איך לוקחים עכשיו את הרשימה הזאתי אם אני עושה אייסיקיו חדש ?!
Scorchio
צ'וק
תגבה את תיקיית
2000b
ותעתיק אותה לספריית האיי סי קיו החדש שאתה מתקין
DJ-Energy
צוק
הטראדים האלו על האיי סיי קיו מתחילים לעלות לי ת'דם לראש.....
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
צוק
הטראדים האלו על האיי סיי קיו מתחילים לעלות לי ת'דם לראש.....


אז אל תקרא אותם

וסקורצ'יאו, חכם גדול, אין לי הארד דיסק, איך בדיוק אני אמור לגבות ?!

אני מדבר איך אני עכשיו פותח אייסיקייו חדש ומוריד את הרשימה הקודמת שלי מהסרבר שלהם
DJ-Energy
chookk......

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

plz dont תעצבן אותי
DjChook
מה הקטע של לעצבן אותך ?!?

למה אתה מתעצבן אני לא מבין

יש לי כל זכות לדבר פה על אייסיקיו

ואפילו לא פתחתי טרד חדש !
Hell_Copter
יובל למה אתה מתעצבן אני לא מבין...
יש לבנאדם בעיה והוא רוצה עזרה
הוא לא פתח ט'רד חדש על זה כמו שצריך... אם הוא היה פותח חדש אני אישית גם הייתי מתעצבן אבל כרגע אני לא מבין מה הקטע... אם אתה לא יכול לעזור לו אז אין צורך להגיב וסתם לעורר מהומות
DJ-Energy
תראו תראו מי מדבר
ההגנהום של הקופטר
:)

Agent-Fire
צ'וק, אתה רוצה לפתוח מספר חדש ולהעתיק לשם את הרשימה שלך?
אם כן, אז אני חושב שאי אפשר...

אפילו עם יהיה לך את התיקיית הגיבוי לא חושב שיהיה אפשר להעתיק תרשימה למספר חדש...
רק לאותו המספר...
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement