|
Livesets Qontact waar ????? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. of hoe zit dat.. wel geinig om te weten :)
btw.. k heb zelf ook de sets nog niet maar uuh, gewoon eff afwachten je krijgt ze vanzelf wel een keer binnen.. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. |
ik denk et nie..jules draaide meer op et einde in de hmh, dus zal die set vast wel wat steviger zijn:) maar ik heb de set uit eindhoven niet gehoord, dus ik kan er ook volledig naast zitten:D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. of hoe zit dat.. wel geinig om te weten :)
btw.. k heb zelf ook de sets nog niet maar uuh, gewoon eff afwachten je krijgt ze vanzelf wel een keer binnen.. |
Kheb die van Seaman nu gehoord en die geeft wel goed beeld van wat ie in a'dam draaide. Ook dat A-B repeat geklooi met "are you ready" deed ie ook in a'dam. l33t :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ach ja, t zit allemaal in me hoofd :rolleyes:
Bunch of horny l33ch3rs! |
|
|
| Divine9 |
Ik krijg ze ook allemaal binnen op dit moment :))
Dit zijn de dirnamen:
Jean-Live_at_Qontact-04-29-2002-TWCLIVE
Judge_Jules_-_Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Dave_Seaman-Live_at_Qontact-04-30-2002-TWCLIVE
Marco_V-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Dj_Astrid-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Yves_de_Ruyter-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Ik was er zelf trouwens ook bij in eindhoven. De sets zijn top.
De 2 vrouwelijke mcs waren echt minder :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Divine9
Ik was er zelf trouwens ook bij in eindhoven. De sets zijn top.
De 2 vrouwelijke mcs waren echt minder :) |
jaaa idd...1ste half uur van astrid is dom geblehr.. |
|
|
| Evil_E |
Zou je misschien kunnen vertellen waar je ze vandaan hebt, of anders ze sharen op Audioagalaxy.
Bedankt, |
|
|
| GoDSpeeD |
| weet iemand of de sets uit HMH nog online komen..? ik zie tot nu toe alleen mensen die ze van Eindhoven hebben. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by GoDSpeeD
weet iemand of de sets uit HMH nog online komen..? ik zie tot nu toe alleen mensen die ze van Eindhoven hebben. |
Nee die kome nie online want die bint dus nie uitgezonden
ff vraagje wie weet hoe het nummer heet in het tweede deel van judge jules ze set vanaf ongeveer 3.40min???? Die is dus echt zo relaxed
Grtz
Joost |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Joost008
Nee die kome nie online want die bint dus nie uitgezonden
ff vraagje wie weet hoe het nummer heet in het tweede deel van judge jules ze set vanaf ongeveer 3.40min???? Die is dus echt zo relaxed
Grtz
Joost |
Bedoel je die track na Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix)????
Die zoek ik namelijk :p:p Das echt een BOM gewoon:eyes: :D |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Bedoel je die track na Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix)????
Die zoek ik namelijk :p:p Das echt een BOM gewoon:eyes: :D |
Nee die bedoel ik dus nou net nie maar die klinkt idd ook errug goed:D
Ik bedoel in het 2de deel van ze set
Grtz |
|
|
|
|