|
Livesets Qontact waar ????? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tovaho |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Zou ik ook wel weten.... Ze zijn er al wel, op FTP maar daar kom je niet zomaar aan. Even geduld en ze zijn op meerdere plaatsen beschikbaar. |
Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.
Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?
Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........ |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tovaho
Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.
Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?
Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........ |
Je moet contactjes hebben in 't wereldje' zeg maar...ik kan je er ook nie zo aan helpen dus... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
mja ach, kom eerst zelfs eens op zo'n feest kijke!
Setjes suck! Vooral van het verkeerde feest. Ze hadden echt beter A'dam kenne uitzenden dan Eindhoven! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....
ME HOPES SO!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....
ME HOPES SO!!! |
zou best kunne ja.. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....
ME HOPES SO!!! |
Ik hoop het ook.. Wil de tunes van judge jules zkr nog wel een x meebeleven!! Jezus wat een set... LTR |
|
|
| kolkiewolkie |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHH
geen sets van de HMH... feest van mijn leven.... NIET op mp3...
welke motherf****** heeft DAT nou weer bedacht....:whip: :whip: :whip:
kan die sets van eindhoven wel (laten) downen, maar das toch anders :( :( :mad:
nou kan ik die armin set helemaal vergeten.... en net die vonnik de beste ooit....
ik ga me ff terugtrekken en portie janken ofzo:toothless :toothless |
|
|
| blighty |
Hi,
Ah verdomd, vette teleurstelling dit!!:whip:
De sets uit Amsterdam waren zoooooooo vet!! Ik hoop dus echt dat ze alsnog worden uitgezonden, maar de kans daarop lijkt me helaas vrij klein:(
Greetings,
Blighty |
|
|
| Ruben_Dubbink |
, dit is echt k*t zeg........
wil die sfeer weer opnieuw beleven! pleazzzz......
hoe was Jean eigenlijk bezig in Eindhoven, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.
GreetZ RubDub
ps. Heeft iemand al een mailtje gestuurd met de vraag of de sets uit de HMH nog worden uitgezonden? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | | Originally posted by Ruben_Dubbink ps. Heeft iemand al een mailtje gestuurd met de vraag of de sets uit de HMH nog worden uitgezonden? |
ja :) |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
hoe was Jean eigenlijk bezig in Eindhoven, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar. |
ik denk : fart fart fart |
|
|
|
|