return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Cream inatt
View this Thread in Original format
doter
Nån stockholmare som ska till Cream ikväll???

Tror ja ska dit iaf men e inte helt fastställt ännu...
King of Clubs
Tänkte gå, men det verkar inte bli så... dyra biljetter... Men nånting måste man ju hitta på, för det är ju ändå valborg.. Och då ska man enligt svensk tradition vara packad.
Aendy
Drar nog till Karolinska, försöker få det att bli tradition så då kan man inte baila redan andra året!
Ravesquad
quote:
Originally posted by Aendy
Drar nog till Karolinska, försöker få det att bli tradition så då kan man inte baila redan andra året!

vad e det där?
King of Clubs
hehe... ganska mycket aktivitet där inatt skulle jag tro...
Ravesquad
quote:
Originally posted by King of Clubs
hehe... ganska mycket aktivitet där inatt skulle jag tro...

vadå för aktivitet?
King of Clubs
Karolinska sjukhuset borde få in en massa patienter på Valborgsmässoafton du vet.. :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by King of Clubs
Karolinska sjukhuset borde få in en massa patienter på Valborgsmässoafton du vet.. :)

tror inte aendy hade tänkt dra dit som patient..
King of Clubs
quote:
Originally posted by Ravesquad

tror inte aendy hade tänkt dra dit som patient..

Tror inte det var menat att tas på fullt allvar... eller också missförstod jag... Tror inte dom har nån fest där iaf :D
Aendy
Kanske skulle varit tydligare. Visst har de fest där och inte lite grym heller. I princip alla som utbildar sig där går dit, dvs undersköterskor, sjukgymnaster, sköterskor läkare och doktorer. Behöver jag nämna ratiot på tjejer?

King of Clubs
Fest på Karolinska på Valborg.. :eek: Trodde jag aldrig... Då var det jag som missförstod trots allt... Låter kul!

quote:
Originally posted by Aendy

Behöver jag nämna ratiot på tjejer?

Måste nog vara ganska föredelaktigt.. ;)

--

Kanske drar till Tiger... Vertigo är ju där idag...
doter
quote:

Kanske drar till Tiger... Vertigo är ju där idag...

E d sant!

Fan ja missa d!

Ja sålde förresten biljetten till Cream å stack till Café Opera ist.

Heeeelt ok!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement