|
Cream inatt
|
View this Thread in Original format
| doter |
Nån stockholmare som ska till Cream ikväll???
Tror ja ska dit iaf men e inte helt fastställt ännu... |
|
|
| King of Clubs |
| Tänkte gå, men det verkar inte bli så... dyra biljetter... Men nånting måste man ju hitta på, för det är ju ändå valborg.. Och då ska man enligt svensk tradition vara packad. |
|
|
| Aendy |
| Drar nog till Karolinska, försöker få det att bli tradition så då kan man inte baila redan andra året! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Drar nog till Karolinska, försöker få det att bli tradition så då kan man inte baila redan andra året! |
vad e det där? |
|
|
| King of Clubs |
| hehe... ganska mycket aktivitet där inatt skulle jag tro... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
hehe... ganska mycket aktivitet där inatt skulle jag tro... |
vadå för aktivitet? |
|
|
| King of Clubs |
| Karolinska sjukhuset borde få in en massa patienter på Valborgsmässoafton du vet.. :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Karolinska sjukhuset borde få in en massa patienter på Valborgsmässoafton du vet.. :) |
tror inte aendy hade tänkt dra dit som patient.. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
tror inte aendy hade tänkt dra dit som patient.. |
Tror inte det var menat att tas på fullt allvar... eller också missförstod jag... Tror inte dom har nån fest där iaf :D |
|
|
| Aendy |
| Kanske skulle varit tydligare. Visst har de fest där och inte lite grym heller. I princip alla som utbildar sig där går dit, dvs undersköterskor, sjukgymnaster, sköterskor läkare och doktorer. Behöver jag nämna ratiot på tjejer? |
|
|
| King of Clubs |
Fest på Karolinska på Valborg.. :eek: Trodde jag aldrig... Då var det jag som missförstod trots allt... Låter kul!
| quote: | Originally posted by Aendy
Behöver jag nämna ratiot på tjejer? |
Måste nog vara ganska föredelaktigt.. ;)
--
Kanske drar till Tiger... Vertigo är ju där idag... |
|
|
| doter |
| quote: |
Kanske drar till Tiger... Vertigo är ju där idag... |
E d sant!
Fan ja missa d!
Ja sålde förresten biljetten till Cream å stack till Café Opera ist.
Heeeelt ok! |
|
|
|
|