|
בפרץ נוסטלגיה מטורף באתי לבקר..
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
יאללה איזה טירוף, אני גולש לי באינטרנט פתאום אני נזכר שפעם היה אתר כזה עם פורום של טרנסים...
מלא אנשים חדשים אבל גם כמה "פרצופים" מוכרים...
מקווה שהכול סבבה איתכם!
good times, good times...:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יאללה איזה טירוף, אני גולש לי באינטרנט פתאום אני נזכר שפעם היה אתר כזה עם פורום של טרנסים...
מלא אנשים חדשים אבל גם כמה "פרצופים" מוכרים...
מקווה שהכול סבבה איתכם!
good times, good times...:D |
אתה לבד...
מורן נעלם כבר לפני כמה שנים טובות...
רועי נעלם כשהתגייס ולא ממש חזר לכתוב כאן לאחר מכן
חן הפסיק לשמוע אלקטרונית
בקיצור...דברים השתנו... |
|
|
| Dj-2TaLL |
גם אני דיי הפסקתי לשמוע אלקטרונית (אני לא סולד מזה אבל פשוט הפסקתי)
היום ארץ ישראל היפה וכוורת בעיקר הם מי שקורצים לי יותר...
מעבר חד אבל זה קרה בצבא...
ראיתי פה אבל כמה חברים מאוחרים יותר כמו פלוטסר וסנייפר, לא זוכר את השמות שלהם...
לפחות הפוסט המטורף שלי עדיין מחזיק מעמד
:D :D :D |
|
|
| Flotser |
פלוטסר = מיכאל
סנייפר = אלעד
:p |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה לבד...
מורן נעלם כבר לפני כמה שנים טובות...
רועי נעלם כשהתגייס ולא ממש חזר לכתוב כאן לאחר מכן
חן הפסיק לשמוע אלקטרונית
בקיצור...דברים השתנו... |
הייי גם לי מגיע להיות ברשימת הנעלמים:)
את רועי אני יכולה להביא לכאן...
הילד עשה היום פסיכומטרי
:O
ומורן סתם מעצבן.... עושה את עצמו עסוק כל הזמן
אממ...
כן זהו..
שלום:) |
|
|
| cluBBer |
walllla
אני לא נעלמתי
:gsmile: |
|
|
| Innercity |
אכפת לנו שאתה מבקר ?
איך זה שנעלמת כל כך הרבה זמן?.. זה לא שאתה מת.. אתה יכול לבקר כל הזמן.. אז אל תעשה "טובות".. לא רוצה להיות פה - אל תיהיה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Innercity
אכפת לנו שאתה מבקר ?
איך זה שנעלמת כל כך הרבה זמן?.. זה לא שאתה מת.. אתה יכול לבקר כל הזמן.. אז אל תעשה "טובות".. לא רוצה להיות פה - אל תיהיה |
מחזור? |
|
|
| Innercity |
חח סוג של..
העניין הוא שאפשר תמיד לבקר בפורום אז אין קשר בין נוסטלגיה
תשאר .. רוצים אותך כאן |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Innercity
חח סוג של..
העניין הוא שאפשר תמיד לבקר בפורום אז אין קשר בין נוסטלגיה
תשאר .. רוצים אותך כאן |
שמע, הוא מסוג האנשים שאפשר לקרוא להם עמודי התווך של הפורום. הוא מסוג האנשים שהמשיך הלאה, ולא יחזור לפעילות שוטפת ומלאה בפורום. אז הוא רק בא לבקר, לקפוץ להגיד שלום, לנסות לזהות כמו אנשים וותיקים, ולהמשיך הלאה בחיים עד שבעוד חצי שנה שוב הוא יזכר בפורום :]
ככה זה הולך והלך פה מתמיד...פשוט בשנה, שנה וחצי האחרונות מצב הפורום התדרדר מסיבות כאלו ואחרות, ורוב מה שנשאר זה שאנשים יקפצו לפה להודעות נוסטלגיה כאלו...ובקיצור, גם אם היה טעם להתפרצות שלך, לאף אחד זה לא ישנה... |
|
|
| Innercity |
חח.. זה מצחיק..
אני מכיר את התופעה של "בריחת מוחות" מפורומים..
בסוף נשאר רק אפסים כמוני ששואלים "על איזה טראק אתם ממליצים
ולא באמת מבינים בסצינה
=] |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Innercity
חח.. זה מצחיק..
אני מכיר את התופעה של "בריחת מוחות" מפורומים..
בסוף נשאר רק אפסים כמוני ששואלים "על איזה טראק אתם ממליצים
ולא באמת מבינים בסצינה
=] |
כונו התחלנו בתור "אפסים" ;) |
|
|
|
|