|
Docklands 4 maj
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Åldergräns 18? |
|
|
| Gaby |
| Tror att det är 16 ;) |
|
|
| mindshooter |
ok :) Skulle nog överväga saken i så fall...men man vet aldrig vad dom menar med trance\techno....Trance kan vara så dåligt och så bra....finns så oerhört mkt trance....
den där ggn jag gick på fest vare astråkig psy-trance när det stod endast trance...med det mena jag inte att psy-trance alltid är tråkigt men det var assegt verkligen..... |
|
|
| Gaby |
| Rob Angel a.k.a Bizarre lirar bra trance... JAg har inte hört honom själv men jag har hört från folk att han ska vara ganska bra. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Rob Angel a.k.a Bizarre lirar bra trance... JAg har inte hört honom själv men jag har hört från folk att han ska vara ganska bra. |
Hmm coolt har hört hans namn nån gång...men jag såg att han låg sist på lineuppen och festen slutar 5....kl 12.00 dagen därpå ska jag vara på jobbet i 7 timmar....måste gå upp senast 11....så jag kan inte stanna så länge ändå :( |
|
|
| King of Clubs |
| Jag såg honom lira på docklands en gång förut... kör helt klart grym trance... Spelade Push - The Legacy, Bedrock - Heaven Scent, Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix) osv... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag såg honom lira på docklands en gång förut... kör helt klart grym trance... Spelade Push - The Legacy, Bedrock - Heaven Scent, Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix) osv... |
fan det låter juh fett....synd att han lirar så seeeent :( |
|
|
| mindshooter |
"Tyvärr så måste crew meddela alla att club158
är instäld!!! alla biljetter åter köps på dom
ställen som an har köpt dom ifrån"
Aja detta stod på deras huvudsida så det är inte så mkt att göra då...då slipper jag ha beslutsångest iaf :) |
|
|
| Vitryss |
Nu blev det juh inte av...men beslutsångest får du lägga ner Mind...annars blir det aldrig nåt gjort, bara att köra på!
:p |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Nu blev det juh inte av...men beslutsångest får du lägga ner Mind...annars blir det aldrig nåt gjort, bara att köra på!
:p |
Håller me'!! Drick redbull eller massor me' kaffe dan efter ;)
Jag kom direkt från party till jobbet..lukta sprit och mådde pyton..man klarar det! Du är ju bara barnet, du ska palla! |
|
|
|
|