|
Första Maj 18:30 Hötorget Stockholm (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| McDonken vid hötorget....då kanske du vet vem Filippa Kjellin e mind...en polare till mig som jobbar där....måndagar å lördagar tror jag de e :) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Aendy
När ska dessa jäla hobbyorganisationer lära sig att man måste hålla ordning i sina egna led för att överhuvudtaget kunna förmedla ett budskap? Nu blev det som vanligt bara parodi av allting. Sabba en biograf, vilket grymt budskap man sänder ut! |
Detta är sanning. Måste vara väldigt frustrerande för dom som verkligen vill påverka och är seriösa när idiiter ar upp hela skiten för dom. Puberteten, jobbigt....:whip: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
McDonken vid hötorget....då kanske du vet vem Filippa Kjellin e mind...en polare till mig som jobbar där....måndagar å lördagar tror jag de e :) |
Klart jag gör :) Hon e juh asjysst.....
Brukar snacka med henne när jag får chansen fast vi jobbar itne samma dagar :(
nu ska jag till jobbet om en halvtimma och beskåda förrödelsen! :whip: |
|
|
| Vizay |
fan va coolt mind :)
small world kan man ju lugnt säga :D |
|
|
| mindshooter |
Hehe ja det är sant :) Hur känner du henne? Hälsa henne...
Jamen iaf back to subject...
Jag frågade som som jobbade 1:a maj...dom sa att det varit lite äggkastning men inte mer :)
Sen hade folk kommit in och ätit under demonstrationerna rätt mycket men annars hade det gått lungt till.....
Det är annat än på fredagar det wohoo...hehe :) |
|
|
| ScuL |
vad?? är det faktiskt illegal att dansa på gata i Sverige?
det är inte klok.. har jag aldrig veta. hmm :(
Jag hoppas evenemanger som detta i Stockholm hjälper att göra Trance musik populär.. ;) musik ska bli fritt för alla just som hit i Holland :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
vad?? är det faktiskt illegal att dansa på gata i Sverige?
det är inte klok.. har jag aldrig veta. hmm :(
Jag hoppas evenemanger som detta i Stockholm hjälper att göra Trance musik populär.. ;) musik ska bli fritt för alla just som hit i Holland :D |
nej, men det är illegalt att slå sönder biografer och att kasta ägg på retauranger
hur kommer det sig att du kan svenska? |
|
|
| Vizay |
hur kommer det sig att alla holländare jag ser som snackar svenska bor vid utrecht :P
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe ja det är sant :) Hur känner du henne? Hälsa henne...
|
började med att vi snackade med varandra på lunar å nu e vi typ asbra polare å på den vägen e det :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
nej, men det är illegalt att slå sönder biografer och att kasta ägg på retauranger
hur kommer det sig att du kan svenska? |
hehe :)
jag tror det första är detsamma som hit..
jag har lärt mig själv Svenska :P
en polare av mig bodde hit och vi gick till skola här tillsammans..
efter tre år flyttande han tillbax till Sverige och han bor nu i Borlänge.. han glömde Hollandska så nu snackar vi Engelska; men jag har alltid trod att Svenska är en roligt språk och faktiskt lätt att lära sig så jag har gjord det.. verkar det bra? :P
och jå det stämmer jag bor nära Utrecht :) |
|
|
| Vizay |
tror iofs inte de finns nånstans de e lagligt nej :toothless
har du bara studerat på egen hand då eller har du tagit lektioner?
låter jäkligt bra i alla fall (en del gramatiska fel men va tusan :) ) |
|
|
| mindshooter |
Första jag träffat som tycker att svenska är ett lätt språk haha....En och Ett hit o dit....
Förstår inte grundidén bakom att klottra ner Konserthuset och förstöra privata bilar när man vill ta tillbaka staden till folket?
Varför förstöra dom få saker som faktiskt är våra? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Förstår inte grundidén bakom att klottra ner Konserthuset och förstöra privata bilar när man vill ta tillbaka staden till folket?
Varför förstöra dom få saker som faktiskt är våra? |
jag ser paralleller med grafitti-diskussionen |
|
|
|
|