|
Exclusive New Location For Happy !
|
View this Thread in Original format
| Boa&Happy |
EXCLUSIVE !
NEW LOCATION GO FOR HAPPY
POST X @ BERCHEM STATION
FIRST TIME EVER
CHECK THIS LOCATION!
BIGGER, BETTER, and COOLER
Check site for more info: www.goforhappy.be |
|
|
| FCB_Fanatic |
| die "progressive" area ziet er niet slecht uit :toocool: |
|
|
| Devilex |
| Nee idd, 't ziet er eerder psy uit. :D |
|
|
| Antony |
| ga is op een ander spammen Ben, of Gory. En waarom blijfde maar dichter en dichter bij mij thuis komen? Mij ziede der écht nimeer zenne :haha: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
Mij ziede der écht nimeer zenne :haha: |
hebt ge der slechte ervaringen aan overgehouden ??? :p
die progressive area blijft er mij nochtans goed uitzien (ziet er dan ook eerder psy getint uit zoals Devilex al aangeeft :D). Ik ben wel niet van plan om te gaan, zou praktisch nogal moeilijk liggen aangezien ik altijd laat terug ben van Brussel |
|
|
| Antony |
| Voorbije 2 jaar ni, maar de 2 jaar daarvoor er gewerkt :) Ma meer commentaar doenk er ni over kwijt aangezien mijne nik gewoon menne naam is. |
|
|
| FenixStyle |
Haha dit wordt ongetwijfeld dé party van het jaar!! :toothless
Gistermiddag werd bekend gemaakt dat het nu plots niet meer in dat Post-gebouw kan doorgaan, en ze zijn nu dus op zoek naar andere locaties.. De verschillende rooms worden nu verspreid over verschillende locaties binnen Antwerpen.. Een aantal locaties liggen nog niet eens vast... :p
Ik kan Anthony z'n reactie dus echt wel begrijpen.. ;) |
|
|
| The_G0dfather |
| lol, das wel grof :toothless |
|
|
| MikeVee |
lol, wat een amateurs, dat verkloot de hele opzet en hoe kanje nu in een paar uur een deftige productie in elkaar steken.
Jammer voor de bezoekers wel. |
|
|
| FenixStyle |
Nog erger, nu blijkt dat er te weinig plaats is waardoor ze zo'n 3000 mensen (er zijn 7000 tickets verkocht) teleur moeten gaan stellen..
Lijkt me ook wel leuk als ge al lang op voorhand uw oudejaarsnacht gepland hebt, en dan vanavond nog niet eens binnenmoogt.. |
|
|
| MikeVee |
Ja, en veel bezoekers lgaan het niet eens weten en daar staan op de locatie waar geen feest is. Zag er gisteren nog reclame van op TV, dat ze die dan cancellen :rolleyes:
Ach, nieuwjaar zuigt sowieso, straks tot een uur 2-3 ergens buiten op een rustige plaats in Leuven wat drinekn en dan naar de oude markt hopend dat de toeristen en kinderen wegzijn. |
|
|
|
|