|
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MindP |
| quote: | Originally posted by BZRK
Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf :p |
:stongue: |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ziet er zeer mooi uit ja. De 23e zullen wij eerder afzakken naar Illusion denk ik maar de 22e ga ik voorlopig toch ook vrijhouden hiervoor :) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dit kan idd wel tellen als buitenkansje om een hoop nieuwe namen te zien :) |
ge kunt al beter uw bus een dag vervroegen en een hotelleke afhuren ook :p
eigenlijk zou ik da wel nog zien zitten, een twee-daagse richting holland :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by De Geert
ge kunt al beter uw bus een dag vervroegen en een hotelleke afhuren ook :p
|
Nah; ik zei alleen dat het een leuke kans is om een pak nieuwe namen te zien.
Qua tracks dat er daar gedraaid zou worden zou ik me nogal snel vervelen. Alleen Hydroid zou me een beetje boeien denk ik. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Nu luister ik nog amper trance maar toch één opmerking ...
Dat zijn toch verschillende mensen die bekend staan om hun producerskwaliteiten en die kruipen dan toch een keertje achter de draaitafels? Ik denk vooral aan Joni, Mat Zo en Re-Ward? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by BZRK
Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf :p |
lol +1
ben wel zeer geïnterreseerd hiervoor |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
jaja, de puma ;) aint it Loes :p |
Aight.... :o |
|
|
| Gladius |
| 't is al veel te lang geleden voor mij (van TE vorig jaar zelfs), dus de kans is zéér groot dat ik hier aanwezig zal zijn! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ziet er zeer mooi uit ja. De 23e zullen wij eerder afzakken naar Illusion denk ik maar de 22e ga ik voorlopig toch ook vrijhouden hiervoor :) |
die illusion site trekt op ni veel atm. wie draait er dan op den 23ste? |
|
|
|
|