return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P
View this Thread in Original format
MindP
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]



Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Location: Club Poema, Utrecht
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,-
easyticket.nl
or email.
Download an English "manual" on the presales here.

Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).

- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!

Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.


See you there! :D
Loraine
Allemachtig wat een lijst! :eyes:
Staat genoteerd!!! Kan ik eindelijk Manny en Itay IRL (weer ns) spreken :D :D
MindP
Itay is toch nog nooit in NL geweest?
Of heb je hem ergens anders eens gezien? :)
Config
Veel te trancy naar mijn gedacht
Jasperovitsj
Wat verwacht je dan ook, een preparty voor Trance energy :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Veel te trancy naar mijn gedacht


groot gelijk, ... bah trance

wat doet ge hier eigenlijk nog op TRANCE-addict :p
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat verwacht je dan ook, een preparty voor Trance energy :p


tis nu ook ni dat Trance Energy dit jaar vol staat met louter uplifting namen hé: Marco V, Tiesto, Sander Van Doorn: hun stijl zou ik allerminst nog als uplifting omschrijven
The_G0dfather
jaja, de puma ;) aint it Loes :p
Xilver
Toch ne wreed mooie lineup
Push2005
Dit kan idd wel tellen als buitenkansje om een hoop nieuwe namen te zien :)

MindP
Klopt Push2005, dat was ook een beetje de gedachte achter deze line-up.

Hydroid, Manuel Le Saux, Carl B, Mat Zo en ik geloof ook Re-Ward zullen allemaal hun debuut maken in .nl
Voor Mat Zo wordt het zelfs zijn eerste keer dat hij buiten London draait ;)
Tim Lorent (17 jaar) zal de eerste keer live draaien.
Robert Nickson heeft wat zijn producties betreft al een wat grotere naam maar wat draaien betreft is hij ook nog niet zo bekent.

Al met al moet het dus een gezellige vernieuwende/verrassende avond/nacht/ochtend worden ;)
BZRK
Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement