|
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P
|
View this Thread in Original format
| MindP |
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]

Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Location: Club Poema, Utrecht
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,-
easyticket.nl or email.
Download an English "manual" on the presales here.
Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).
- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!
Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.
See you there! :D |
|
|
| Loraine |
Allemachtig wat een lijst! :eyes:
Staat genoteerd!!! Kan ik eindelijk Manny en Itay IRL (weer ns) spreken :D :D |
|
|
| MindP |
Itay is toch nog nooit in NL geweest?
Of heb je hem ergens anders eens gezien? :) |
|
|
| Config |
| Veel te trancy naar mijn gedacht |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat verwacht je dan ook, een preparty voor Trance energy :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Veel te trancy naar mijn gedacht |
groot gelijk, ... bah trance
wat doet ge hier eigenlijk nog op TRANCE-addict :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat verwacht je dan ook, een preparty voor Trance energy :p |
tis nu ook ni dat Trance Energy dit jaar vol staat met louter uplifting namen hé: Marco V, Tiesto, Sander Van Doorn: hun stijl zou ik allerminst nog als uplifting omschrijven |
|
|
| The_G0dfather |
| jaja, de puma ;) aint it Loes :p |
|
|
| Xilver |
| Toch ne wreed mooie lineup |
|
|
| Push2005 |
| Dit kan idd wel tellen als buitenkansje om een hoop nieuwe namen te zien :) |
|
|
| MindP |
Klopt Push2005, dat was ook een beetje de gedachte achter deze line-up.
Hydroid, Manuel Le Saux, Carl B, Mat Zo en ik geloof ook Re-Ward zullen allemaal hun debuut maken in .nl
Voor Mat Zo wordt het zelfs zijn eerste keer dat hij buiten London draait ;)
Tim Lorent (17 jaar) zal de eerste keer live draaien.
Robert Nickson heeft wat zijn producties betreft al een wat grotere naam maar wat draaien betreft is hij ook nog niet zo bekent.
Al met al moet het dus een gezellige vernieuwende/verrassende avond/nacht/ochtend worden ;) |
|
|
| BZRK |
| Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf :p |
|
|
|
|