|
Favvo DJ
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
| Om man bara får nämna en enda som med favoritlåten förut.. Inte ett helt lätt val, men min röst faller nog på Armin van Buuren.. |
|
|
| Gaby |
Nån som man har sett live eller man har hört set på mp3 och sånt?
Oj va svårt det var... Tiesto? Gielen? PVD?
Kan inte svara...men ok då...TIESTO! |
|
|
| King of Clubs |
Tänkte att man kunde välja utifrån vad man fått för intryck även om man inte sett live... har inte sett armin live, men tycker ändå jag kan säga att han är min favvodj... Man kan ju bedöma låtval och mixingteknik på avstånd..
Väntar förväntansfullt på att tillfället presenterar sej så jag får se honom lira.. Självklart menar jag inte att det går att jämföra upplevelsen mp3/mixskiva mot att se live på riktigt.. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Hmm jag tror på Gielen... |
|
|
| x-dream |
| Damn denna var svår....Men jag tror att det får bli Tiesto |
|
|
| 303 |
geez...det är ju i stort sett omöjligt heh
hmm tror nog att jag lägger min röst på piet blank i en hård kamp mot tiesto... |
|
|
| Trancefella |
kampen står emellan tiesto, gielen, corsten, matt hardwick, marco v o pvd:
solklart paul van dyk! :) |
|
|
| AnD |
hmmm, har aldrig sett nån av de stora live. Men hört en hel del mp3-sets o liknande
Gielen är utan tvekan min favvo.. fast det gör inte de andra dåliga, sen så tror jag att det är helt annorlunda live. förståss ;) |
|
|
| dbl |
| hmm.. svår fråga, men jag tror på JOHAN SCHILLEN... (Gielen.. jag vet, men det lät så grymt när det sas på TE2k2 tror jag det var) |
|
|
| Vitryss |
| usch...kan jag nog fan inte svara på...finns så många bra, :) |
|
|
| Trancefella |
näh! ja tar tillbaka det, Gielen rulez! :)
han har juh fetaste stilen! såg nyss att det finns en Tiesto mix af "svenson & gíelen - we know what you did". måste ladda ner! :) |
|
|
|
|