|
Favvo DJ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
hmmm....sitter å väljer mellan blank & jones (jaja jag vet...2 pers men de lirar ju tillsammans) och gielen men jag måste nog säga att......
Gielen drar det längsta strået =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ser ut som om vi kommer att få en solklar vinnare... ;)
För min röst faller på Johan Gielen.. |
|
|
| King of Clubs |
| Många gillar tydligen Gielen mycket.. Har på sistone börjat tycka att han kan köra lite trisst och ovarierad stil... Men smaken är som baken.. Menar inte att dissa nån... För åsikter är till för att vara varierade... Go morron, Go middag, Go natt! :D:D:D |
|
|
| RebeL9 |
utan tvekan Armin van Buuren.
Det har han varit i över 2 år nu =)
Älskar hans blandning av progressive och melodic.
En annan som blivit en av mina absoluta favvodjs på sistone är Marco V. Hans hårda techtranceset påminner inte om någon annan!
En som dalat i popularitet hos mig är just Johan Gielen. Tycker att hans set är mycket förutsägbara och innehåller nästan bara trallvänliga melodier. Verkar mer vara gjorda för någon fjortisdisco :(
Han var bättre förr. |
|
|
| Xplorer76 |
Hmmm.
Måste säga att PvD har varit grymt bra dom gånger jag har sett honom.
Samma sak om Dj Scot, den som har nästan mest energi i sina sets är Picotto....
Den bästa enskilda spelning måste, ta 4 olika.
6h set med PvD i Amsterdam
Tiesto på GSSS -01
Oakenfold -96 på Ibiza 3h
PvD 3h MoS Knebworth -01
Så PvD får det bli, men det är grymt svårt....
Skulle vilja få in Sasha på ett hörn... och där kom han med. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Om man bara får nämna en enda som med favoritlåten förut.. Inte ett helt lätt val, men min röst faller nog på Armin van Buuren.. |
huumma...riiiktigt klurigt val..
men får bli Lisa Lashes......
kanske Corsten lr tiesto..awww..... |
|
|
| Beamish |
| Coolt att nån tar Lisa Lashes. Läste i senaste numret av Ministry att hon skulle spela naken på nåt ställe. KOmmer inte ihåg vart... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Beamish
Coolt att nån tar Lisa Lashes. Läste i senaste numret av Ministry att hon skulle spela naken på nåt ställe. KOmmer inte ihåg vart... |
Fattigt av MoS, när annonserar de att en manlig DJ ska spela naken? Lågt! |
|
|
| Amnezia |
yepp Lashes knäcker bakom spelarna.....;)
watta naken???:eyes: hummz...bara hon lr hela tidygirlz ligan?????
inte direkt förvånad men iaf..e oxå en grej att göra..
/Nezia |
|
|
| Amnezia |
Fattigt av MoS, när annonserar de att en manlig DJ ska spela naken? Lågt! [/QUOTE]
jo håller nog me lite..asså.....men hur skruvat e det inte egentligen att de flesta...notera inte alla kvinnliga stora djs får spelningar för de ser bra ut.....
lashes e grym, samt de andra tidygirlsen å nåra till.....men sen finns d djs som Miss Jarea norsk hh dj...blandannat..börja år 2000..
lirat på hyperstate,futuredome, biblos å andra stora partyn...ladda ner ett set me dhenne å det var ju inget man hoppa i taket av...å så kollar man på bilderna så år d ju upp ett litet ljus...hoho..e ju tragiskt...
dessutom ser hon ut som lashes wannabe nr 1...aja ett expempel bara..
kommer nog alltid locka folk på nått sätt med kvinnliga "snygga djs"..
/Nezia |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Beamish
Coolt att nån tar Lisa Lashes. Läste i senaste numret av Ministry att hon skulle spela naken på nåt ställe. KOmmer inte ihåg vart... |
detta snackades det om i musikforumet för länge sen, och det avfärdades snabbt som ett (felaktigt) rykte |
|
|
|
|