|
wie gebruikt wat???
|
View this Thread in Original format
| BlaiR.WitcH |
ff naar aanleiding van Qontact hmh..
ik ergerde me nl. dood aan aan die STINKENDE joints overal om me heen.
ik bedoel... slik dan een pilletje of wat ofzow, maar laat
niet iedereen meegenieten!
ik zelf gebruik niks anders dan bier/water..
hou ik ut ook goed mee uit.
en als ik die foto dan zie van glaniskanis.......
hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee?
ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ;)
voor mij NO drugs. |
|
|
| Jesse |
| IDD, slik of zuip maar die ranzige lucht v/d joints...lekker als je ervan houdt maar echt zwaar irritant voor degene die t ook zonder drugs kunnen..... |
|
|
| Sandman |
Ik zuip alleen....werkt goed genoeg voor mij....
ps. kijk een tweede bredanaar!!!
Sandman |
|
|
| New Wave |
zit niet zo te mekkeren man, kom dan niet.......
Ik gebruik niet meer........
Maar oowwwh wat ruikt dat weed lekker zeg :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
ff naar aanleiding van Qontact hmh..
ik ergerde me nl. dood aan aan die STINKENDE joints overal om me heen.
ik bedoel... slik dan een pilletje of wat ofzow, maar laat
niet iedereen meegenieten!
ik zelf gebruik niks anders dan bier/water..
hou ik ut ook goed mee uit.
en als ik die foto dan zie van glaniskanis.......
hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee?
ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ;)
voor mij NO drugs. |
wat een bull
alsof een dronken mafkees lekker uit ze bek ruikt als ie wazige verhalen tegen je zit te vertellen.Of alsof een glas bier relaxed is wat over je heen komt.Op een feest gebruikt bijna iedereen iets om het dat beetje extra te geven en of dat nou een joint,pilletje of biertje is boeit niet.laat iedereen gewoon lekker in zijn waarde ofzo? |
|
|
| BlaiR.WitcH |
tru, maar geen last van irri bezopen boeren gehad hier zoals
bij Trance energy... is ook niet alles. |
|
|
| DjRV |
je spreekt je zelf tegen man.Idd,op Qontact waren er geen bezopen boeren omdat 80 procent aan de illies en jointjes zaten.Wat is er dan beter?
IEDEREEN ZIJN DING
btw je zegt dat jij geen drugz gebruikt maar wat is alcohol dan? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
en als ik die foto dan zie van glaniskanis.......
hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee?
ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ;)
|
les es goed man... Glanis zegt zelf dattie nix had geslikt...
pfff ... zeur, ga dan lekker in je remy thuis een feestje bouwen met je water en brood |
|
|
| BlaiR.WitcH |
christ..................
Een biertje kan je drinken zonder dat iemand dara last van heeft,
maar een joint is moeilijk te roken zonder dat daar iemand last van heeft he???
je trekt het je wel heel persoonlijk aan he DjRV..beetje op je teentjes getrapt ofzow...?
zo reageer je anders wel..:whip: :whip:
maar dat maakt verders ook niet uit.. ik vertel alleen even waaraan ik me geirriteerd heb, that's it... |
|
|
| Optimus |
respect is een moeilijk begrip voor sommige mensen...
volgende keer zal ik wel ff een wolkje naar je toe stomen ghehehe
en dan kots ik ff over je heen van al dat bier wat ik gezopen heb hehehe
bezopen boeren rulezzzz ghehehe
en blowende hippies ook! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
maar dat maakt verders ook niet uit.. ik vertel alleen even waaraan ik me geirriteerd heb, that's it... |
Ik zou echt nooit nmet jouw op een feest willen dwalen, zit je om de 10 meter de zeiken dat je die geur niet kan weerstaan.....damn, wordt een leuk feestje zo :p
maarja..........:rolleyes: |
|
|
| BlaiR.WitcH |
[QUOTE]Originally posted by Optimus
respect is een moeilijk begrip voor sommige mensen...
idd... respect voor mijn mening is ook ver te zoeken..
jullie zijn wel simpel allemaal zeg..
beetje inlevings vermogen zit er ook niet bij.
en new wave, misschien dat jij om de 10 meter gaat janken
als iets je niet aanstaat, maar ik laat er me avond echt niet
door verpesten hoor... |
|
|
|
|