return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Vragen naar Livesets (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Ik denk dat als je hier komt, je niet "de massa" bent. Je komt hier alleen als je er naar op zoek bent. Wacht maar als er opeens reclame voor deze site gemaakt wordt op TMF..... Dan hebben Blik en Henk geen nachtrust meer denk ik:toothless Dan komt iedereen die Lasgo en Gigi leuk vind hier ook kijken...(nightmare:whip: )

ik denk dat jij nu een andere massa bedoelt :p
ScuL
quote:
Originally posted by Optimus
wat is "the scene" eigenlijk?:D:toothless


een select clubje muziekliefhebbers (en internetters) die zich bezig houden met rippen van livesets, cd's, vinyl etcetera en het vervolgens in MP3 verspreiden.. (dat versta ik er tenminste onder)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by ScuL


een select clubje muziekliefhebbers (en internetters) die zich bezig houden met rippen van livesets, cd's, vinyl etcetera en het vervolgens in MP3 verspreiden.. (dat versta ik er tenminste onder)


Ik ook en daar zitten nog best veel n00bjes tussen hoor. ;)
Miss Proximus
bleh :)
Optimus
quote:
Originally posted by ScuL


een select clubje muziekliefhebbers (en internetters) die zich bezig houden met rippen van livesets, cd's, vinyl etcetera en het vervolgens in MP3 verspreiden.. (dat versta ik er tenminste onder)


dus jij ript?
ScuL
quote:
Originally posted by Optimus


dus jij ript?


soms :) ik zie wat er voor voeten komt..
maar het probleem is nou juist dat mijn contacten aan de MP3 kant van het gebeuren nogal min zijn.. heb meer aanbod in andere software als je begrijpt wat ik bedoel maar dat is misschien niet handig om op een publiek forum te zetten :D

meestal duurt het een week voordat ik de livesets van een nieuwe feest heb terwijl een echte insider ze al de volgende dag heeft.. kijk dat vind ik dus zo verbazend :)
TomaskE-V
Tsjah, of dit de goede plaats is voor mijn vraag, ik weet het niet! Maar I'll try....

Zoals je kunt zien ben ik nog maar een beginneling hier op deze site. Dit geldt ook voor mijn Audiogalaxy gebruik. Hierover een vraagjuh!

Veel sets en trax die ik wil staan op Audiogalaxy, maar ik wordt zwaar gefrustreerd van al die advertenties en popups die Audiogalaxy via Gator mijn scherm opgooit! Ik heb hier vanalles gelezen over pop-upkiller en dergelijke programma's, maar ook over Audiogalaxy Lite (light?). Wat is nu het beste om te gebruiken en waar kan ik iets vandaan halen wat er voor zorgt dat ik geen aanbiedeningen krijg om eens in een of ander digitaal casinow mijn geld te vergokkuh?

Tnx, tnx, tnx, tnx....voor 't antwoord want ik wordt er onderhand hartstikke gek van :whip:!

Grz,

Tomas.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by ScuL


meestal duurt het een week voordat ik de livesets van een nieuwe feest heb terwijl een echte insider ze al de volgende dag heeft.. kijk dat vind ik dus zo verbazend :)


10 min ook goed ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by TomaskE-V
Tsjah, of dit de goede plaats is voor mijn vraag, ik weet het niet! Maar I'll try....

Zoals je kunt zien ben ik nog maar een beginneling hier op deze site. Dit geldt ook voor mijn Audiogalaxy gebruik. Hierover een vraagjuh!

Veel sets en trax die ik wil staan op Audiogalaxy, maar ik wordt zwaar gefrustreerd van al die advertenties en popups die Audiogalaxy via Gator mijn scherm opgooit! Ik heb hier vanalles gelezen over pop-upkiller en dergelijke programma's, maar ook over Audiogalaxy Lite (light?). Wat is nu het beste om te gebruiken en waar kan ik iets vandaan halen wat er voor zorgt dat ik geen aanbiedeningen krijg om eens in een of ander digitaal casinow mijn geld te vergokkuh?

Tnx, tnx, tnx, tnx....voor 't antwoord want ik wordt er onderhand hartstikke gek van :whip:!

Grz,

Tomas.

Ik snap et niet echt. Ik gebruik niet zo vaak Audiogalaxy maar als ik het gebruik heb ik toch echt geen last van allemaal pop-ups enzo. Gewoon search functie en klaar ven je toch?:rolleyes: . Zelf heb ik verder geen killers of wat geinstalleerd
Menno
quote:
Originally posted by TranceFool

Ik snap et niet echt. Ik gebruik niet zo vaak Audiogalaxy maar als ik het gebruik heb ik toch echt geen last van allemaal pop-ups enzo. Gewoon search functie en klaar ven je toch?:rolleyes: . Zelf heb ik verder geen killers of wat geinstalleerd


Idd ik heb ook nooit last van de pop-ups maar veel andere wel zo te horen. Je moet dat Gator geval gewoon van je HD af gooien denk ik.

Jukx
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


10 min ook goed ;)



lul!


;)
TomaskE-V
Tzou best kunnen dat jullie er geen last van hebben, had ik eerst ook niet totdat ik AG opnieuw moest installeren, en toen begon het gezeur. Echt om de minuut een pop-up, ik overdrijf niet! En die $#@^#%@@ Gator blijdt zich opnieuw installeren.....

Kweet niet hoe je hier een link 'post' maar op de AG leggen ze hier:

http://www.audiogalaxy.com/satellite/download.php?

uit wat die gator allemaal doet. Sow, 't bestaat wel, waarom sommige mensen er geen last van hebben weetk niet! Gewoon mazzel! Grrrr....had ik dat maar!

Maar gebruiken jullie wel pop-upkillers?

Grz,

Tomas.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement