|
Vragen naar Livesets
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Mensen,
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar het vragen naar livesets enzo heeft hier weinig zin. Veel newbie's doen dit vooral. Ik neem jullie het niet kwalijk hoor, maar daar is dit forum niet voor.
Ik heb een paar threads doorgelezen waar mensen vroegen waar de livesets te krijgen waren, maar nergens geeft iemand een duidelijke directe link.
Redenen hiervoor zijn:
-Veel mensen zitten in de scene en krijgen zo veel, maar dat sharen ze niet zo makkelijk. De scene is voor intern gebruik, het is geen 'music for the masses'
-Niet iedereen heeft genoeg ruimte voor die dingen
-Mensen willen niet altijd sharen
-Als je 1x iets shared hier heb je zo 10 GB aan traffic
-Mensen sharen vaak alleen met bekende / vrienden
-Etc etc etc
Dus vraag in het vervolg aub niet om livesets enzo, want het helpt vaak toch niet. Als iemand wat te sharen heeft dan gebeurt dat wel, en zul je het wel zien. Tot die tijd: gebruik Audiogalaxy, Kazzaa, mp3.com
Nog een tip: Ga zelf naar de feesten of koop het in de WINKEL!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog een tip: Ga zelf naar de feesten of koop het in de WINKEL!
Greetz,
SnuggLe |
Ja.. ik koop altijd zelf ook in winkel.. die livesets.. amsterdam nieuwezijdse |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja.. ik koop altijd zelf ook in winkel.. die livesets.. amsterdam nieuwezijdse |
LOL
Ik vind dat je een goed punt heb Snuggle, veel menesen melden zich hier alleen maar aan om dingen te requesten en dat is nie echt de bedoeling :) |
|
|
| DJ Bazz |
| enneh als ze echt gewild zijn komen ze na een tijdje toch wel op kazza of audiogalaxy of whatever, dus maak je daar als n00b niet druk om, want je zoekt toch meestal alleen de bekende (=gewilde) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
want je zoekt toch meestal alleen de bekende (=gewilde) |
dat is over één kam scheren hè... :p
foei |
|
|
| ScuL |
weet zeker dat ik me hier ook door aangesproken moet voelen..
nou ik zal je zeggen ik kom hier niet alleen voor het requesten van livesets hoor :)
trouwens de 2 keren dat ik er om vroeg waren er altijd wel TA-ers bereid om me een handje te helpen..
over sharen doe ik niet moeilijk, want als iemand iets van mij wil hebben dan zet ik zo een FTP open op een 10mbit lijn :) (wel niet 24/7 maar sharen is sharen toch :p) |
|
|
| franzelare |
Ga gewoon op de campus in enschede wonen :)
daar heb je voor 220 pleurotjes in de maand een top internet verbinding en een netwerk waar je alles af kan plukken!!
en het mooi is..... je krijgt er een gratis kamer bij :toothless :toothless :toothless |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by franzelare
Ga gewoon op de campus in enschede wonen :)
daar heb je voor 220 pleurotjes in de maand een top internet verbinding en een netwerk waar je alles af kan plukken!!
en het mooi is..... je krijgt er een gratis kamer bij :toothless :toothless :toothless |
Ja idd, SnuggLe kan wel wat newbies gebruiken op de campus ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by franzelare
Ga gewoon op de campus in enschede wonen :)
daar heb je voor 220 pleurotjes in de maand een top internet verbinding en een netwerk waar je alles af kan plukken!!
en het mooi is..... je krijgt er een gratis kamer bij :toothless :toothless :toothless |
neej ik studeer al in Utrecht.. :)
als ik mijn laptopje daarinplug heb ik een gratis 10mbit lijn (op 155mbit backbone maar daar heb ik toch nix aan). nadeel daarvan is alleen wel dat ik niet 24/7 op school kan gaan zitten om mensen te laten leechen bij me :D heheh
-edit-
[note, ik vind het een beetje degraderend als ik bij de n00b's geschaard wordt.. dat ik niet zo lang op TA zit wil niet zeggen dat ik een complete n00b ben.. ben best wel lang actief in de 'scene' heb alleen geen collectie contacten voor livesets mp3's mkay? :D] |
|
|
| TranceFool |
| ken wel meer mensen die daar wonen :p |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | . De scene is voor intern gebruik, het is geen 'music for the masses' |
Ik denk dat als je hier komt, je niet "de massa" bent. Je komt hier alleen als je er naar op zoek bent. Wacht maar als er opeens reclame voor deze site gemaakt wordt op TMF..... Dan hebben Blik en Henk geen nachtrust meer denk ik:toothless Dan komt iedereen die Lasgo en Gigi leuk vind hier ook kijken...(nightmare:whip: ) |
|
|
| Optimus |
| wat is "the scene" eigenlijk?:D:toothless |
|
|
|
|