return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Gelukkig nieuwjaar!
View this Thread in Original format
jp
dus :D
Muppy
Beste wensen voor iedereen!
Chicane
zie topic :D

edit:

Siesta
quote:
Originally posted by Muppy
Beste wensen voor iedereen!


x2
dj_spare
vanaf deze plek ook de beste wensen :crazy:
The_G0dfather
beste wensen vanuit België

may you become european champions this year :crazy:
AirPole
Gelukkig nieuwjaar!



En laten we godverdomme weer eens wat maken van deze plek in 2008.
@win
Iedereen de beste wensen! Dat ik in 2008 jullie maar weer vaker mag tegenkomen op de leuke feestjes!
Frenkieee
Beste wensen allen!
Massive84
Beste wensen allemaal!

Helaas is mijn 2008 echt kut begonnen.

We gingen naar de Matrix die maandag avond, allemaal maskers gekocht voor de dress code (mijne was 11.25 euro)

Bij ingang mocht er 1 niet naar binnen, was 19 en je moest kennelijk 20 voor zijn. Heb nog echt netjes uitgelegd dat we van ver kwamen en het mistig is en zo..Maar ja zo'n domme kale beveiliger die kent niet veel meer dan de woorden ja en nee.

Hij wees er wel op dat we geld konden terug vragen via de site. Nu heb ik net gebeld en er wordt mij vriendelijk verteld dat dus niet waar is.

Kortom.

4x 33.25 euro aan kaartjes
20 euro aan diesel
30 euros aan dresscode
En veel plezier
Allemaal naar de klote dankzij bull regels. Was ook gelijk maar mijn laatste keer dat ik daar naar toe ging.

We reden wel door naar Venrij , zeneth maar dat was veels te kinderlijk voor mij en de muziek..Het lijkt of elk elektro Dj de cds niet switcht.. steeds de zelfde .

happy new year!

Asperge
Gelukkig nieuwjaar allemaal en ik ben het ermee eens om het hier eens even wat levendiger te gaan houden komend jaar!
AirPole
quote:
Originally posted by jp
dus :D





Ga je ook wieder nach TE dit jaar? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement