|
Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
|
View this Thread in Original format
| MindP |
Marcus Schossow
Breakfast
Daniel Kandi
Kris O'Neil
Daudmau5
DJ Shah
Jon O'Bir
John O'Callaghan
Super8 & Tab
Thomas Bronzwaer
Andy Moor
En natuurlijk Galen Behr, Leon Bolier and Re:Locate! |
|
|
| Asperge |
| Axwell in een club staat nogsteeds op mijn verlanglijstje! |
|
|
| Siesta |
axwell heb ik een x meegemaakt in bloomingdale! Vette set draaide hij toen! Zeker iemand die ik graag weer eens wil zien. Maar dan niet op zon massaal groot feest ofzo zoals nope is dope en al die andere bijlmer beats fissa's
toen in bloomingdale was geniaal, voldoende ruimte, veel liefhebbers en goed geluid + muziek. + een axwell die er zin in had + een Rivaro die op een hele lekkere manier opende :D |
|
|
| Chicane |
| Cross weer terug achter de draaitafels! |
|
|
| Little Theseus |
Erol Alkan
Switch
Duke Dumont
Simian Mobile Disco
Mr Oizo (had die gast al 2 x moeten zien maar 2x meldde hij vlak voor het einde af, hij is dus nog nooit in NL geweest) |
|
|
| Frenkieee |
Prydzy toch maar weer hé :)
Axwell in een club inderdaad.
Sasha & Digweed samen :eyespop:
Ozgur Can (weinig meer van gehoord laatste tijd, of ligt dat aan mijzelf?)
Gui Boratto |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Chicane
Cross weer terug achter de draaitafels! |
DJ Cross :eyes:
Vroeger... Party Night op 538 :o |
|
|
| Unique2701 |
Eelke Kleijn
Sasha
J00F
meer Orkidea
Christopher Lawrence |
|
|
| Muppy |
| Zou zoveel dj's wel willen zien...kan niet echt een lijst maken van wie ik nou echt heeeeel graag zou willen zien:( |
|
|
| magrec |
Ik zag dat cross binnenkort weer in de marcanti draait. Is niet veel soeps meer tegenwoordig.
Weer een keertje Sasha & Digweed zou leuk zijn.
James Zabiela ook al een tijdje niet meer in NL geweest.
Martin Butrich
Pig & Dan
Jimpster (die live nogal plat schijnt te draaien maar dat wil ik dan wel horen) |
|
|
|
|