|
Paul van dyk kommer......
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
| .... inte hit vad jag vet, men varje Onsdag så kan du lyssna på han live mellan 20.00-22.00 på www.fritz.de , fast det visste ni väl redan?? |
|
|
| Gaby |
| Din jävel!!!! Där vart jag nästan svimfärdig av lycka! |
|
|
| Xplorer76 |
| Hehe sorry tjejen, men kunde inte låta bli. |
|
|
| reveal |
fan då! :) var fler som blev lurade...
inväntar miserys mayday-report... sägs ju att pvd var sjukt bra där... jag har livesetet ifall nån är intresserad |
|
|
| Trancefella |
japp! fritz!! men har lite problem med sidan... för mycke tyska för mig.
reveal, kolla dina PM. :) |
|
|
| Vizay |
| nära å få hjärtklappning på grund av dej xplorer :p |
|
|
| King of Clubs |
| Hahaha... blåsning... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
.... inte hit vad jag vet, men varje Onsdag så kan du lyssna på han live mellan 20.00-22.00 på www.fritz.de , fast det visste ni väl redan?? |
aww..förstod man ju att man hoppades på för mkt...:eyes:
han har ju nått program på ID&T radio oxå varje tors kväll lr va d e.. State of trance with van buuren nått sånt...va rätt ok förra tors..
kolla www.id-t.nl.....<<<<---------;)
//Nezia |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Amnezia
han har ju nått program på ID&T radio oxå varje tors kväll lr va d e.. State of trance with van buuren nått sånt...va rätt ok förra tors..
kolla www.id-t.nl.....<<<<---------;)
//Nezia |
Det är ju Armin van Buuren som har det varje torsdag mellan 2300-0100 har jag för mig att det är.....
Har väl vart ett x antal veckor det har körts nu.....
Brukar vara mycket bra.... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är ju Armin van Buuren som har det varje torsdag mellan 2300-0100 har jag för mig att det är.....
Har väl vart ett x antal veckor det har körts nu.....
Brukar vara mycket bra.... |
Ja så e det.....han håller i programmet...;)
jo e hörvärt lr hur man ska säga... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| kraftiga skottpengar på såna här "tråd-startare"... :( |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
kraftiga skottpengar på såna här "tråd-startare"... :( |
instämmer :whip: |
|
|
|
|