return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Paul van dyk kommer......
View this Thread in Original format
Xplorer76
.... inte hit vad jag vet, men varje Onsdag så kan du lyssna på han live mellan 20.00-22.00 på www.fritz.de , fast det visste ni väl redan??
Gaby
Din jävel!!!! Där vart jag nästan svimfärdig av lycka!
Xplorer76
Hehe sorry tjejen, men kunde inte låta bli.
reveal
fan då! :) var fler som blev lurade...

inväntar miserys mayday-report... sägs ju att pvd var sjukt bra där... jag har livesetet ifall nån är intresserad
Trancefella
japp! fritz!! men har lite problem med sidan... för mycke tyska för mig.

reveal, kolla dina PM. :)
Vizay
nära å få hjärtklappning på grund av dej xplorer :p
King of Clubs
Hahaha... blåsning...
Amnezia
quote:
Originally posted by Xplorer76
.... inte hit vad jag vet, men varje Onsdag så kan du lyssna på han live mellan 20.00-22.00 på www.fritz.de , fast det visste ni väl redan??


aww..förstod man ju att man hoppades på för mkt...:eyes:

han har ju nått program på ID&T radio oxå varje tors kväll lr va d e.. State of trance with van buuren nått sånt...va rätt ok förra tors..
kolla www.id-t.nl.....<<<<---------;)

//Nezia
x-dream
quote:
Originally posted by Amnezia



han har ju nått program på ID&T radio oxå varje tors kväll lr va d e.. State of trance with van buuren nått sånt...va rätt ok förra tors..
kolla www.id-t.nl.....<<<<---------;)

//Nezia


Det är ju Armin van Buuren som har det varje torsdag mellan 2300-0100 har jag för mig att det är.....

Har väl vart ett x antal veckor det har körts nu.....

Brukar vara mycket bra....
Amnezia
quote:
Originally posted by x-dream


Det är ju Armin van Buuren som har det varje torsdag mellan 2300-0100 har jag för mig att det är.....

Har väl vart ett x antal veckor det har körts nu.....

Brukar vara mycket bra....


Ja så e det.....han håller i programmet...;)

jo e hörvärt lr hur man ska säga...

SWE_TRANCE
kraftiga skottpengar på såna här "tråd-startare"... :(
Ravesquad
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
kraftiga skottpengar på såna här "tråd-startare"... :(


instämmer :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement