|
Sensation: Black Edition (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
K'ga ook ! weet alleen nog niet met wie maar ik ga zeker !!
ik wou naar white totdat de line-up bekend werd :(
Mischien mag ik petrus z,n handje wel vast houden :D lol |
misschien mag je wel meer dan alleen zn hand vasthouden ghehehe:D:D:D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
K'ga ook ! weet alleen nog niet met wie maar ik ga zeker !!
ik wou naar white totdat de line-up bekend werd :(
Mischien mag ik petrus z,n handje wel vast houden :D lol |
Hmzz. wilde ook erg erugggraag n'r black, maare ga week erna naar extrema, sensation moet ik nog heel hard over na gaan denken, de line-up lijkt me zeker wel de moeite waard,maar...(ok ik moet gaan werken, massol) |
|
|
| franzelare |
Ik hoop dat dana net zo vet afsluit als op shockers!! dat was echt geweldig!!
ik ben er in ieder geval dus!! |
|
|
| New Wave |
Ik denk dat Liebing gaat afsluiten...veul harder...
mzzl |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik denk dat Liebing gaat afsluiten...veul harder...
|
Als Liebing net zo draait als tijdens MAYDAY 2002, dan is dat inderdaad heeeel hard!!:D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |
Dana gaat afsluiten.
stond laatst ergens op een forum, gezegd door tjeerdo van id&t. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik denk dat Liebing gaat afsluiten...veul harder...
mzzl |
nopez,
volgorde van performance is:
Michel de Hey, Marco V, Chris Liebing, Mauro Picotto en als afsluit(st)er DANA.. |
|
|
| Miss Proximus |
Wat een 1e klas MEUK! :D
Chris Liebing VOOR King Mauro?? JAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRR!!! Ikke nieh snap! Mauro veel softer zijn! :s
En Dana afsluiten na een heerlijk potje techno? Wat een domper! Tenzij ze t goed weet te breien en geen standaard HS gaat draaien ;)
Maar ja...benner toch nie dus ik moet me stil houden |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Wat een 1e klas MEUK! :D
Chris Liebing VOOR King Mauro?? JAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRR!!! Ikke nieh snap! Mauro veel softer zijn! :s
En Dana afsluiten na een heerlijk potje techno? Wat een domper! Tenzij ze t goed weet te breien en geen standaard HS gaat draaien ;)
Maar ja...benner toch nie dus ik moet me stil houden |
Dana draaide bij Bace in your F#ce ook Techno en was gewoon goed. Dus je weet maar nooit met da wijfie ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dana draaide bij Bace in your F#ce ook Techno en was gewoon goed. Dus je weet maar nooit met da wijfie ;) |
dat was afgesproken en stond ook duidelijk vermeld :) |
|
|
| Optimus |
| mijn kaartje is binnen:cool: |
|
|
| M5 |
ho3re!!!
welke onnozele HALS heeft dit nu weer bedacht?
ik had het liever zo gezien:
Dana
michel de hey
marco V
Mauro piotto
Chris liebing |
|
|
|
|