|
Sensation: Black Edition (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| PCP2017 |
Line-up white is erg triest, maar zal vast wel veel mensen aanspreken zo te horen, het is dat AvB er staat, anders was het echt gewoon zo'n "club more supperclub wie is er het trendyste"-kutfeest geweest.
White edition wordt echt een super gay kinderfeestje nog meer als vorig jaar, kan niet anders.
"Be a part of the day dress gay!"
Tsja moet je maar zelf weten of dat het geld en de tijd waard is.
Ga wel hopelijk naar de zwarte als i tenminste niet uitverkocht is binnen no time.
Ze lullen altijd wel stoer over leeftijdscontrole maar komt toch niks van. Ik ging ook toen ik 17 was, maar om nu naast je te kijken en daar een of andere kleuter van 15 dom te zien staan kijken alsof hij in de Efteling rondwandelt daar pas ik voor.
Zoals bv de afgelopen TE in Utreg, denk; "vooruit is een goede hardtrance zaal, daar zal het wel meevallen", mooi niet leek wel Telekids hier en daar.
Dus daar ga ik nu echt niet meer heen.
Hoeft ook niet genoeg andere feesten.
--ExtremaOverloadDanceValleyImpulzDDHomelandsQlimaxInnercityKremlinNatureOneShockersGatecrasherSSSEtc................................. |
|
|
| DarkHelmet |
| quote: | Originally posted by Remy D
80.000 kaartjes in 2 weken en jij noemt het sukkeltjes whahaha. Wat een grap :stongue: |
Ik dacht gehoord te hebben dat het 20.000 man per avond was...
Wat is het écht? Of waar staat het? |
|
|
| ScuL |
| Het enige feest tot nu toe waar ik strikte controle op leeftijd heb gezien was Qontact in Eindhoven. Echt iedereen werd daar om legitmatie gevraagd, en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed).. ID&T laat het meestal oogluikend toe onder het motto: "meer zielen, meer poen". |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ScuL
en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed |
hoezo slechte recflame? er staat duidelijk op elk kaartje dat je18 jaar moet zijn |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by ScuL
Het enige feest tot nu toe waar ik strikte controle op leeftijd heb gezien was Qontact in Eindhoven. Echt iedereen werd daar om legitmatie gevraagd, en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed).. ID&T laat het meestal oogluikend toe onder het motto: "meer zielen, meer poen". |
En dat feest is schijnbaar echt ontiegelijk geflopt. Helemaal niet druk en echt een lauw feesje. Ik denk dat ze volgend jaar Eindhoven achterwege laten en alleen A'dam Qontacten, omdat die echt HUGE was. Ik vinnet trouwens alleen maar goed dat ze onder 18 niet binnen laten. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by ScuL
Het enige feest tot nu toe waar ik strikte controle op leeftijd heb gezien was Qontact in Eindhoven. Echt iedereen werd daar om legitmatie gevraagd, en er zijn er ook best veel weer weggestuurd (slechte reclame voor Q-Dance, maargoed).. ID&T laat het meestal oogluikend toe onder het motto: "meer zielen, meer poen". |
Jij was niet op Shockers daar zijn ook mensen geweiged om hun leeftijd. En Q-dance is dochteronderneming van ID-T en het is pas sinds kort dat de controle zo streng is. Shockers en Qontact waren de eerste feesten waar de controle zo streng was. Een goeie zaak vind ik het. |
|
|
| DarkHelmet |
Laten we het nu niet over leeftijds gebeuren hebben, dit is al vaker hier en daar uitvoerig besproken. De organisatie heeft goede redenen om de grens vanaf 18 jaar aan te trekken, denk er maar eens goed logisch en moreel over na....
Was het trouwens niet vorig jaar zo op Sensation dat er gratis water werd uitgedeelt omdat het zo warm was? Of was het juist zo dat aan het eind drinken op was? Persoonlijk snap ik niet dat het drinken uitverkocht kan raken. Als organisatie ben je gewoon verplicht genoeg te hebben (vooral non-alcoholisch dan). Als je teveel hebt ingekocht kun je het gewoon weer op een volgende party gebruiken, ja toch?
Persoonlijk hoop ik ook dat black ca 40.000 bezoekers krijgt, anders heb je tijdens spitsuur al een halflege ArenA. Kan je nagaan wat een kale boel het is later in de nacht/ochtend..... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DarkHelmet
Was het trouwens niet vorig jaar zo op Sensation dat er gratis water werd uitgedeelt omdat het zo warm was? Of was het juist zo dat aan het eind drinken op was? |
Als je water uitdeelt... dan HEB je toch juist water... dan isset niet uitverkocht dus! |
|
|
| ScuL |
ja idd.. er staat ook duidelijk op dat je 18 moet zijn en ik ben het er ook mee eens (dat houdt de kiddo's en dus ook het hee-hoo gebeuren etc weg).. maar doordat ze jongeren onder de 18 nu strenger gaan controleren en weigeren krijg je wel het mond-op-mond gebeuren van 'je moet er nie meer heen gaan want het is zonde van je geld, je komt er toch niet in'. dus feitelijk lopen ze bezoekers mis.. hoewel ik denk dat dat toch wel weer makkelijk opgevuld wordt door 18plussers :D
Shockers ben ik inderdaad niet geweest, zou dus goed kunnen dat het daar ook zo strikt was..
Qontact Eindhoven, tsja wat moet ik er van zeggen.. ik vond het een 'half' feestje. Ik vond het zeker niet slecht, maar het was ook niet zo top dat ik uit m'n pan ging.. het publiek was over 't algemeen heel mild en rustig, feestte alleen op de climax van een nummer.. en de sets van DJ Jean & Dave Seaman vond ik totaal niet passen in het geheel.. maargoed dit is erg offtopic :D
Conclusie dus.. leeftijdscontrole is een goeie zaak :P |
|
|
| DjSuez |
| Ik vind t een btje vreemd dat ze naar leeftijd kijken, ze zouden eerst moeten kijken naar wie er komt om te feesten, en wie om te dealen, te heehooen, of zijn spierballen van 45 jaar oud te laten zien, en als je dan twijfelt kun je de leeftijd vragen, alleen is het helaas zo dat bij de meeste irritante mensen op zon feest geen legale manier hebt om ze te weigeren. Ik ben zelf 17, bijna 18, maar al op 9 grote feesten geweest, en nog nooit geweigerd, al was het bij qontact bijna, maar toen ik me OV (met geboortedatum) liet zien mocht ik wel doorlopen. maar ik erger me altijd zelf al kapot aan dat geheehoo, dus dat heeft niet altijf met leeftijd te maken.. |
|
|
| DarkHelmet |
Soort publiek heeft echt niks met leeftijd te maken nee. En de 18 jaar grens al helemaal niks met "Hee Hoo!"
Denk nog eens goed na, kleine hint: "<18 = niet volwassen voor de wet". Wat zou er gebeuren als er iets misging? Zo ging het ook gedeeltelijk bij Volendam... |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Denk nog eens goed na, kleine hint: "<18 = niet volwassen voor de wet". Wat zou er gebeuren als er iets misging? Zo ging het ook gedeeltelijk bij Volendam... |
zkr waar...maar daardoor wel jammer.. |
|
|
|
|