|
Favorit Remixare... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Cosmic Gate
Scot Project
Dumonde (JamX & DeLeon)
Airscape (Johan Gielen)
Benicio (Benno de Goeij/Rank 1) |
|
|
| Proximus |
Michael Thomas/BlackWatch
John Creamer & Stephane K
James Holden
Evolution
och sist men absolut inte minst:
Omid 16B!!! |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by ScuL
Cosmic Gate
Scot Project
Dumonde (JamX & DeLeon)
Airscape (Johan Gielen)
Benicio (Benno de Goeij/Rank 1) |
airscape aka. svenson & gielen = sven maes och johan gielen
ifall man ska va lite petigare :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Trancefella
airscape aka. svenson & gielen = sven maes och johan gielen
ifall man ska va lite petigare :) |
okej okej :) du har rätt :D |
|
|
| Trance Christer |
en svår fråga finns många men här är nåra av mina favoriter
dj tiesto
marc down (green court)
ferry corsten
armin van buuren
svenson , gilen |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Tänkte att tråden med favvo DJ skulle utökas...
Bästa Remixare (om man kan kalla det så)
Dj Scot
Tiesto
Corsten
Fyll på alla.................... |
1. Corsten e det nått han inte varit å pillat på???
2. tiesto
3. S.H.O.K.K har gjort en hel del bra oxå
finns många...:) |
|
|
| lonne |
1.Armin
2.Dumonde
3.Push aka M.I.K.E.
4.Airwave
5.Tiesto.
Svår fråga var tvungen att nämna 5st,skulle kunna rabbla upp ett gäng till som har gjort underverk..men,men. :) |
|
|
| Beamish |
| Above & Beyond. Ingen tvekan! |
|
|
| robstar |
Above and Beyond!!!
Pga av dom ger mej samma känsla som trancen från 1999/2000.
Och den trance:en e den bästa!!
:nervous: |
|
|
| Beamish |
1999 - 2000
The Years of Trance
Tror nog aldrig det kommer komma så många bra låtar igen som det gjorde under den perioden |
|
|
| x-dream |
Ingen som har sagt något om dessa två.......
Hemstock&Jennings
Hiver&Hammer
Båda är mycket bra tycker jag....... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Above & Beyond
Airscape
Tïesto
Rank1
Dumonde
Peter Luts
Lange
:disbelief |
|
|
|
|