|
Favorit Remixare... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ingen som har sagt något om dessa två.......
Hemstock&Jennings
Hiver&Hammer
|
joho;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
joho;) |
Damn need to get my eyes fixed......Hehehe......Jag missa detta.....
Sorry..... |
|
|
| King of Clubs |
| Tror att vårat begrepp om vad trance är förändras hela tiden och jag personligen tycker inte att utvecklingen går åt fel håll även om jag också älskar gamla anthems.... |
|
|
| King of Clubs |
| Marc La Cruz e grym på remixer! |
|
|
| Trancefella |
jag måste lägga till PvD
för alla hans reworks speciellt.
näh, så är det bara
ps. han heter inte paul? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Trancefella
jag måste lägga till PvD
för alla hans reworks speciellt.
näh, så är det bara
ps. han heter inte paul? |
:conf:
han heter "Paul van Dijk" |
|
|
| Beamish |
| jo hans föräldrar är väl båda holländare fast han e uppväxt i tyskalnd. Så har jag fått det berättat för mig iaf. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
:conf:
han heter "Paul van Dijk" |
"Paul van Dyk" skulle jag sätta tusen spänn på... |
|
|
| Beamish |
den holländska stavningen är Van Dijk. Van Dyk är nog nån mer tysk eller kanske mer internationellt gångbar
Jag VET att det egentligen stavas Van Dijk..skönt att sätta dit besserwisser No.1 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Beamish
Jag VET att det egentligen stavas Van Dijk..skönt att sätta dit besserwisser No.1 |
ärligt talat, vad fan håller du på med? jag har aldrig sagt att jag vet bättre än andra, jag har aldrig anklagat dig för någonting, eller nån annan för den delen, förstår inte varför du ska börja bråka
jag är INTE sur på dig, jag föreslår att vi lägger ner, ok?
för att återgå till topic, så var jag "säker" på att det stavades "Paul van Dyk", dels eftersom det var vad man kom fram till i en lång diskussion om detta i music forum, dels för att det står så på alla hans skivor |
|
|
| Beamish |
hänvisar fortfarande till att båda hans föräldrar är holländare och på holländska stavas det Van Dijk. Precis som Peran Van Dijk.
Har för mig att jag läst nånstans där han själv sa att det egentligen är van Dijk men eftersom han är uppväxt i Tyskland så har det blivit Van Dyk.
Har stört mig ibland att du springer runt o rättar folk hit o dit med dina påståenden och "fakta" Är lite trött på det. Lägger ner att skriva på den här delen av forumet nu.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Beamish
Lägger ner att skriva på den här delen av forumet nu.. |
hoppas du inte menar att du ska lämna den svenska sektionen, hade varit tråkigt |
|
|
|
|