return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Overload 01-06-02
View this Thread in Original format
Flipper01


Check iig de site ff, die zit errug strak in elkaar!!

De Dj' die zullen draaien:

Zaal 1 (Trance Techno):
Marco Bailey
Robert Armani
Marco V
Yves DeRuyter
Punisher
Bas Kunnen (Live)
Philip

Zaal 2 (Hardtrance Hardhouse):
Tom Harding
Kai Tracid
Arne LII
Ghost
Extreme A
Marcel Woods
Jochem
Francois

Het feest duurt van 21:00 tot 7:00 uur en de kaarten kosten €29,-
Het wordt gehouden in de MECC in Maastricht
New Wave
Nee, niets voor mij, alleen draaid marco bailey dan wel, maarja....de rest......
Henkie_henk
thx 4 de info.. line up spreekt me in kleine mate aan :).. flyer/banner r0x!
Partyhardy!
Yep ben er natuurlijk zeker bij als inwoner van maastricht ;) 5 minuutjes lopen! :D mijn kaartje heb ik al binnen en de line-up ziet er zeker goed uit! ook de prijs is zeer gunstig. Het MECC is ook echt een super locatie voor zo'n party, ik heb me altijd al afgevraagd waarom ze daar niet eerder/meer party's houden. :)
Dr. Kuipers
Best wel flexe line-up, alleen ga toch liever naar Qlubtempo :D
Jappio
Jammer dat t zo'n end weg is.. Line-up spreekt me wel aan :)
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Best wel flexe line-up, alleen ga toch liever naar Qlubtempo :D
Yep me too :cool:
mr.marcello
Afstand valt toch best wel mee! Voor ons (Flipper & mij) is het ook maar 169 kilometer......:p

Met vriendelijke groet.
ScuL
Ik ga hier waarschijnlijk ook heen.. weet het nog niet 100% zeker hangt er vanaf of er mensen bereid zijn om mee te komen met me..

Mestreech is natuurlijk een geweldige partytown en ik denk dat de MECC ook zeker wel geschikt is ondanks dat het een endje weg ligt van midden-NL :)

die Line-up is ook chil, maar ja ik heb nog geen idee of ik nog naar die Qlubtempo ga dus het is nog even tobben :D
franzelare
Vette line-up vooral zaal 2 dat zou mijn zaal zijn!!

alleen een beetje tever vanuit enschede :mad:

maarja er zijn nog genoeg andere feestjes :D

Miss Proximus
Ok dan!! Overkill als loopje :) Norman Rules!!!!!! :D

Normaal zeur ik niet over afstanden, maarre..Rosenmontags was nog een stuk dichterbij!

Het is voor mij 335 Km...alias 3,5 uur in de auto en 5 uur in de trein!!!!!:eyes:

Ik zou het wel supergezellig vinden om een nachtje te feesten met Party, Flipper en Marcello anyhow :) Toppers! ;)
Flipper01
We zijn eruit!
Ik ga binnenkort kaarten halen voor Overload!! het was nog ff twijfelen tussen Qlubtempo, maar uiteindelijk toch voor overload gekozen! Ik heb d'r al lekker zin in!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement