|
Overload 01-06-02
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Check iig de site ff, die zit errug strak in elkaar!!
De Dj' die zullen draaien:
Zaal 1 (Trance Techno):
Marco Bailey
Robert Armani
Marco V
Yves DeRuyter
Punisher
Bas Kunnen (Live)
Philip
Zaal 2 (Hardtrance Hardhouse):
Tom Harding
Kai Tracid
Arne LII
Ghost
Extreme A
Marcel Woods
Jochem
Francois
Het feest duurt van 21:00 tot 7:00 uur en de kaarten kosten €29,-
Het wordt gehouden in de MECC in Maastricht |
|
|
| New Wave |
| Nee, niets voor mij, alleen draaid marco bailey dan wel, maarja....de rest...... |
|
|
| Henkie_henk |
| thx 4 de info.. line up spreekt me in kleine mate aan :).. flyer/banner r0x! |
|
|
| Partyhardy! |
| Yep ben er natuurlijk zeker bij als inwoner van maastricht ;) 5 minuutjes lopen! :D mijn kaartje heb ik al binnen en de line-up ziet er zeker goed uit! ook de prijs is zeer gunstig. Het MECC is ook echt een super locatie voor zo'n party, ik heb me altijd al afgevraagd waarom ze daar niet eerder/meer party's houden. :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Best wel flexe line-up, alleen ga toch liever naar Qlubtempo :D |
|
|
| Jappio |
| Jammer dat t zo'n end weg is.. Line-up spreekt me wel aan :) |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Best wel flexe line-up, alleen ga toch liever naar Qlubtempo :D | Yep me too :cool: |
|
|
| mr.marcello |
Afstand valt toch best wel mee! Voor ons (Flipper & mij) is het ook maar 169 kilometer......:p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| ScuL |
Ik ga hier waarschijnlijk ook heen.. weet het nog niet 100% zeker hangt er vanaf of er mensen bereid zijn om mee te komen met me..
Mestreech is natuurlijk een geweldige partytown en ik denk dat de MECC ook zeker wel geschikt is ondanks dat het een endje weg ligt van midden-NL :)
die Line-up is ook chil, maar ja ik heb nog geen idee of ik nog naar die Qlubtempo ga dus het is nog even tobben :D |
|
|
| franzelare |
Vette line-up vooral zaal 2 dat zou mijn zaal zijn!!
alleen een beetje tever vanuit enschede :mad:
maarja er zijn nog genoeg andere feestjes :D |
|
|
| Miss Proximus |
Ok dan!! Overkill als loopje :) Norman Rules!!!!!! :D
Normaal zeur ik niet over afstanden, maarre..Rosenmontags was nog een stuk dichterbij!
Het is voor mij 335 Km...alias 3,5 uur in de auto en 5 uur in de trein!!!!!:eyes:
Ik zou het wel supergezellig vinden om een nachtje te feesten met Party, Flipper en Marcello anyhow :) Toppers! ;) |
|
|
| Flipper01 |
We zijn eruit!
Ik ga binnenkort kaarten halen voor Overload!! het was nog ff twijfelen tussen Qlubtempo, maar uiteindelijk toch voor overload gekozen! Ik heb d'r al lekker zin in!! |
|
|
|
|