return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
GlowSticks
View this Thread in Original format
DJ-Energy
תגידו
מישהו ממכם משתמש בהם במסיבות
או בכלל ב
Glow Strings
שזה דבר קטלני???

אני כמעט כל מסיבה לוקח איתי אחד
אבל אני עדיין לומד
זה לא כזה קל
MoSH_MaN
פפפפפח לא ניסתי אף פעם
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פפפפפח לא ניסתי אף פעם


אז תנסה
תקח איתך פעם אחד
ביחוד שאתה מכיר את רוב הטראקים
והמנגינות
והברייקים
זה עוזר לך להיות בקצב
:)
MoSH_MaN
ממממממממממש
ומאיפה אני יקח אין לי מושג

יאללה אל תבלבל בבציבים תרקוד ועזוב פוזות
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ממממממממממש
ומאיפה אני יקח אין לי מושג

יאללה אל תבלבל בבציבים תרקוד ועזוב פוזות


מה הקשר לפוזות?!?!?
זה אחלה דבר וזה כיף לאללה

ואין שום קשר לפוזה בנאדם
מאיפה אתה מפליץ את זה?
או שאתה בכוונה רוצה להרגיז אותי?

אם יש לך אח בצבא במקרה הוא יכול להביא לך פול מהצבא
ואם אין לך לך לאיזה חנות מקומית זה עולה בדיוק 5 שקל
yahel222
זה נקרא light sticks
לא GLOW
וזה סתם של ערסים

שתגדל תבין :) :) :)
DJ-Energy
אין לזה שם אחד אחי
זה גם נקרא
glow sticks

ותסביר לי למה זה של ערסים?
arik
אני אם אני רואה בדיסקוטק סטיקלייטים כאלה אני קופץ עליהם
קודם כל אני חייב להסכים אם יובל שזה עוזר לרקוד וזה ממש מדליק
אבל אני אישית לא הייתי קונה כאלה
MoSH_MaN
אתה שם את זה בפה!
מה זה עוזר לרקוד חבורת דבילים .....
די די די די די כבר

מצטער על השפה
Hell_Copter
ראסמי מוש צודק...
אני לא קונה את החרא הזה...
אבל אם לחבר שלי יש סטיקלייט אז אני לפעמים גונב לו לשתי דקות
פעם הייתי קונה לפה סטיקלייט אבל הפסקתי עם זה...
זה לא עוזר לרקוד בגרוש אבל זה גם לא פוגע בך אז חפיף

ויובל... בדרך כלל אם יש לך סטיקלייט וערס רואה אותך הוא ינסה לקחת לך...
ראה הוזהרת מראש

oDrori
אם אתה יודע מה אתה רוקד ולפי זה מנצל את האנרגייה של הסטיק לטוב
(א-לה סטאר וורס)
אז סבבה כי ה גם נראה כאילו אתה הקליפ של השיר או משהו...

אם אתה סתצם ערס באמת שרוצה לצעוק "תראו אותי" ולוקח סטיק בגלל הווליום,
חרא.


חוצמזה, לשלם אגורה על זה לא נראה לי סימפטי, אם קיבלת, חפשי.
NyKoN
יובל אתה מדבר על סטיקלייטים קטנים כאלה ששמים בפה?
כי זה לא

אבל הגדולים זה מגניב ובאמת יש ערסים שבאים ולוקחים לך את זה
לא שווה להשקיע
אם יש אז יש ואם אין אז תהיה הערס פעם
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement