|
חייב עזרה במציאת טראק ישן
|
View this Thread in Original format
| ibizaaddict |
killer eyes - the universe
זה שם הטראק
הוא משנת 1997 קטע טראנס מטורף
מי שמכיר את הקלאסיקות הישנות והטובות בטוח יודע למה אני מתכוון
אם יש אותו למישהו והוא מעוניין להעביר לי אותו אני אשמח מאוד |
|
|
| uzi |
| בחיים לא שמעתי על הטראק הזה... איזה סגנון? |
|
|
| ibizaaddict |
הוא מזכיר קצת את
universal nation
טראק מאוד מוכר,אלעד עמדי מנגן אותו בי-ם בקביעות...אם אתה מכיר אותו |
|
|
| uzi |
גם אני הייתי מאזין קבוע לאלעד. זה היה מזמן...
אני החלפתי את רדיו ירושלים ב
DI.FM
חחחחח.... |
|
|
| ibizaaddict |
| מרק פלדמן אתה התקווה האחרונה שלי |
|
|
| ibizaaddict |
מה לגבי זה
tranceportation - you find out |
|
|
| uzi |
מרק לא נכנס לפה הרבה בתקופה האחרונה...
ואני לא מזהה את השם של הטראק השני. |
|
|
| Viber |
לא הבנתי את ההתלהבות טראק ממש בינוני ואני לא זוכר ששמעתי אותו אי פעם אצל עמדי.
אם כבר מחפשים דברים גדולים שאלעד ניגן אז אני הייתי מחפש את הטראק הראשון שלירן שושן עשה, זה באמת היה קלאסיקה...הייתי רוצה לדעת מה השם שלו... |
|
|
| ibizaaddict |
נראה לי שאני קצת מבולבל
בכל מקרה
killer eyes - the universe
זה מה שרשום לי על עטיפה של דיסק שאיבדתי
ואני מתחיל לחשוב שזו טעות כי האמת כמעט אף אחד לא מכיר את השם הזה ואת הטראק עצמו אני בטוח שהרבה מכירים
בכל מקרה אם יש לך סאמפל להשמיע לי של הטראק הזה אני אשמח לשמוע כדי לדעת אם זה מה שאני מתכוון
הטראק מאוד מזכיר את יוניברסל ניישן
ויש בו מין מנגינה שקטה כזאת באמצע ואז נכנסים תופים שמדמים רעש של רעמים כזה....ואז צעקה של בחורה ואז מתחילה העליה מלודית
לא יודע כמה זה עוזר לכם ....
בכל מקרה ב 10 פעמים האחרונות שעמדי ניגן אז הוא שם את זה
===========================================================
בקשר לטראק השני
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF55417-01-02-01.mp3
פרי קורסטן ניגן אותו בחוות היען בשנת 1999 |
|
|
| TiTuS_tHe_FoX |
אתה לא מבולבל בקשר לטראק הראשון אכן השם נכון,
בקשר לטראק השני עד כמה שאני זוכר קוראים לו
THE DRAFT - You Find Out
שיצא בלייבל
Tranceportation
הלינק שהבאת לא עבד לי אז אני לא יודע אם זה נכון מה שאני חושב...
עד כמה שאני זוכר אין לי אותם באוסף שלי כסינגלים,
יכול להיות שיש לי את השני באיזה אלבום מיקס אבל לא נראה לי שזה יעזור לך. |
|
|
| ibizaaddict |
לא אכפת לי שהם יהיו מאלבום ממוקסס
אם יש לך את שניהם ותרצה לשלוח לי אני אשמח מאוד..גם אם יש לך רק אחד מהם...
[email protected] |
|
|
| TiTuS_tHe_FoX |
| quote: | Originally posted by ibizaaddict
לא אכפת לי שהם יהיו מאלבום ממוקסס
אם יש לך את שניהם ותרצה לשלוח לי אני אשמח מאוד..גם אם יש לך רק אחד מהם...
[email protected] |
הבעיה שלי הייתה שהאלבום הוא בקובץ אחד
ואין לי ולא הכרתי תוכנה לבודד חלק מהקובץ.
אז אחרי שחיפשתי ולא מצאתי משהו מתאים
החלטתי להוריד את הקובץ ספציפית ולעלות אותו לרפיד
, אגב לאוסף קוראים
the first summer
שמוקסס על ידי
dj lars holte
הנורווגי (אם אני לא טועה)
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
|
|