return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חייב עזרה במציאת טראק ישן
View this Thread in Original format
ibizaaddict
killer eyes - the universe

זה שם הטראק
הוא משנת 1997 קטע טראנס מטורף

מי שמכיר את הקלאסיקות הישנות והטובות בטוח יודע למה אני מתכוון



אם יש אותו למישהו והוא מעוניין להעביר לי אותו אני אשמח מאוד
uzi
בחיים לא שמעתי על הטראק הזה... איזה סגנון?
ibizaaddict
הוא מזכיר קצת את

universal nation

טראק מאוד מוכר,אלעד עמדי מנגן אותו בי-ם בקביעות...אם אתה מכיר אותו
uzi
גם אני הייתי מאזין קבוע לאלעד. זה היה מזמן...
אני החלפתי את רדיו ירושלים ב
DI.FM
חחחחח....
ibizaaddict
מרק פלדמן אתה התקווה האחרונה שלי
ibizaaddict
מה לגבי זה

tranceportation - you find out
uzi
מרק לא נכנס לפה הרבה בתקופה האחרונה...
ואני לא מזהה את השם של הטראק השני.
Viber
לא הבנתי את ההתלהבות טראק ממש בינוני ואני לא זוכר ששמעתי אותו אי פעם אצל עמדי.

אם כבר מחפשים דברים גדולים שאלעד ניגן אז אני הייתי מחפש את הטראק הראשון שלירן שושן עשה, זה באמת היה קלאסיקה...הייתי רוצה לדעת מה השם שלו...
ibizaaddict
נראה לי שאני קצת מבולבל

בכל מקרה
killer eyes - the universe

זה מה שרשום לי על עטיפה של דיסק שאיבדתי
ואני מתחיל לחשוב שזו טעות כי האמת כמעט אף אחד לא מכיר את השם הזה ואת הטראק עצמו אני בטוח שהרבה מכירים

בכל מקרה אם יש לך סאמפל להשמיע לי של הטראק הזה אני אשמח לשמוע כדי לדעת אם זה מה שאני מתכוון

הטראק מאוד מזכיר את יוניברסל ניישן
ויש בו מין מנגינה שקטה כזאת באמצע ואז נכנסים תופים שמדמים רעש של רעמים כזה....ואז צעקה של בחורה ואז מתחילה העליה מלודית

לא יודע כמה זה עוזר לכם ....

בכל מקרה ב 10 פעמים האחרונות שעמדי ניגן אז הוא שם את זה

===========================================================

בקשר לטראק השני

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF55417-01-02-01.mp3
פרי קורסטן ניגן אותו בחוות היען בשנת 1999
TiTuS_tHe_FoX
אתה לא מבולבל בקשר לטראק הראשון אכן השם נכון,
בקשר לטראק השני עד כמה שאני זוכר קוראים לו

THE DRAFT - You Find Out

שיצא בלייבל
Tranceportation

הלינק שהבאת לא עבד לי אז אני לא יודע אם זה נכון מה שאני חושב...
עד כמה שאני זוכר אין לי אותם באוסף שלי כסינגלים,
יכול להיות שיש לי את השני באיזה אלבום מיקס אבל לא נראה לי שזה יעזור לך.

ibizaaddict
לא אכפת לי שהם יהיו מאלבום ממוקסס

אם יש לך את שניהם ותרצה לשלוח לי אני אשמח מאוד..גם אם יש לך רק אחד מהם...

[email protected]
TiTuS_tHe_FoX
quote:
Originally posted by ibizaaddict
לא אכפת לי שהם יהיו מאלבום ממוקסס

אם יש לך את שניהם ותרצה לשלוח לי אני אשמח מאוד..גם אם יש לך רק אחד מהם...

[email protected]


הבעיה שלי הייתה שהאלבום הוא בקובץ אחד
ואין לי ולא הכרתי תוכנה לבודד חלק מהקובץ.
אז אחרי שחיפשתי ולא מצאתי משהו מתאים
החלטתי להוריד את הקובץ ספציפית ולעלות אותו לרפיד
, אגב לאוסף קוראים
the first summer
שמוקסס על ידי
dj lars holte
הנורווגי (אם אני לא טועה)

[[ LINK REMOVED ]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement