return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
3000 posts
View this Thread in Original format
Hell_Copter
טוב חברים הגעתי ל 3000 פוסטים...
וזה מגיע אחרי ערב ממש מוזר...
הייתי בפיתוח והסתובבתי... ואז ישבתי באווזי עם חבר שלי שאכל ואז ישבתי בנאפיס... ולפני זה היה בארומה ואז הלכנו ליד הבלקוני החדש

היה שם מכות משהו אדיר... עזבו כל מיני אגרופים ובעיטות ... אני יגיד לקטע המדהים
mazda mx5 היו שם מלא עם מקלות והיה שם גם אחד עם מכונית
קיצר רדפו אחרי איזה אחד והוא ברח ואז קפץ על המאזדה ומשם המשיך לכביש תוך כדי שדופקים בו אנשים... ואז אחד עם מקל בא ודפק במישהו שדפק בזה שעלה על המכונית.... ואז בא עוד אחד עם מקל וראה שהראשון הרביץ למישהו עם מקל ודפק לו את הקרש בראש!!!!! הבנאדם נפל כמו טיל לרצפה
אני מת מעייפות אז אני ילך לישון אני יסביר מחר יותר בבירור מה קרה
arik
אדיררררר!!!
בחיים לא ראיתי מכות רציניות
אין לי מזל בחיים
או שיש לי:)
בכל מקרה אתה מטורף
איך הצלחת להגיע ל
?3000
נראה לי אתה מכונה
eXeTik
3000 (17.82 posts per day)
אתה ח-ו-ל-נ-י!
בכל מקרה... מזל-טוב ;)
Ariels
מישהו פה צריך א-ש-פ-ו-ז
וזה לא אני :)
MoSH_MaN
יא חסר חיים....:)

זה ממש עצוב!!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
מישהו פה צריך א-ש-פ-ו-ז
וזה לא אני :)


בטח שגם אתה צריך אשפוז !


עזבו את הילד, כל אחד והתחביבים שלו...

בכל מקרה, גם לי לא יצא לראות מכות רציני,

הכי רציני שראיתי היה לפני איזה שנה - שנתיים בפסטיבל הבירה בנמל ת"א

במועדון הזום... היה שם ריב בין שני ערסים לשני מאבטחים, איזה מאבטח אחד, אני חרא אם לא אומן לחימה או משהו הביא כזאת בעיטה מדויקת לראש של אחד הערסים
ההוא התפגר נשבע לכם
והשניים האחרים, אז המאבטח פתאום הוציא איזה משהו ממתכת כזה, הייתי בטוח עוד שניה תהיה פה דקירה וכבר קפץ לי הלב, פתאום הוא פותח את זה וזה כזאת עלה ממתכת והוא זרק את זה אבל פיספס, ואז הם לקחו אותם החוצה והמשיכו
אבל כבר לא ראיתי את זה

ולא הבנתי איפה נכנס כל הסיפור עם המאזדה ?!
Gil Shwarts
מזכיר לי עוד יום רגיל בחיי הבארשבעיים :)

אני לא מתלהב מזה
כל יום יש פה משהו כזה
TranceGiant
Beer Sheva: :whip: :eek: :whip:

Herzliya, Raanana: :clown: :conf: :o

Linz: :stongue:
oDrori
TG: יפה :)

(!אני יצא לי לראות מכות בערך פעמיים בחיים וגם זה לא נגמר בכלום (יש


הכל מקרה, אני מצטרף לתאוריה של אריק
:)
Hell_Copter
קודם כל אני נמצא הרבה פחות מאשר בעבר פה... אימונים מבחנים מגנים וכו


עכשיו בקשר למאזדה... אם אתה יודע איזה מכונית יפה זאת אז הית מבין שציינתי את זה כדי שתבין שהם לא ריחמו על בנאדם עם כזה אוטו וקפצו לו על האוטו ומישהו דפק במקל בזה שעלה על האוטו...

זה גם לא הפעם הראשונה שראיתי מכות כאלה בבלקוני
בבלקוני חורף היה מכות הרבה יותר רציני...

לקחו לאיזה אחד את הכובע שניים בני 19 (הוא בן 17) והוא קפץ עליהם... הם הרביצו לו קצת
הוא יצ החוצה והתקשר לאח שלו ולחמולה שיבואו ואז הם באו אבל לא נתנו להם להכנס לתוך הבלקוני... אז הם אמרו לזה שלקחו לו את הכובע להכנס לקרוא להם החוצה... הוא נכנס והם התחילו לזיין אותו במכות... איזה 10 ילדים בני 19 עולים על אחד דופקים בו כסאות בועטים בו משהו רצח... היו כמה שניסו לעזור לו וגם הם קיבלו בעיטות לראש... אני יודע על שניים שהיה להם זעזוע מוח והיו בבית חולים
אח שלו כמעט הלך מכות עם השומר בגלל שהוא אמר לו שמביאים מכות לאח הקטן שלו והוא לא נתן לו להכנס
ההוא יצא החוצה כולו אדום ונפוח ובוכה ואז הביאו עוד חמולה של ילדים מהשכבה שלי... רשניקים (שהם דפוקים בשכל) והם באו לקחו בקבוקי בירה שברו אותם וחיכו לאלה שיצאו... איזה 40 ילדים היו שם... כל אחד מוכן להכנס באלה שבפנים
בסוף הם יצאו והיה מכות רציני ואז איזה אחד הרים כזה פח ממש ענקי וכולם פתחו מעגל למה אם כזה דבר עף עליך אז באמת חבל עליך קיצר הגיע משטרה והגיע גם האבא של הזה שחטף מכות שהוא כזה עבריין מאפיה כזה... ממש זיינו לו את הצורה!!!

DJ-Energy
3000 posts?!?!?!
תהיה בריא בנאדם....
:eyes:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל אני נמצא הרבה פחות מאשר בעבר פה... אימונים מבחנים מגנים וכו


עכשיו בקשר למאזדה... אם אתה יודע איזה מכונית יפה זאת אז הית מבין שציינתי את זה כדי שתבין שהם לא ריחמו על בנאדם עם כזה אוטו וקפצו לו על האוטו ומישהו דפק במקל בזה שעלה על האוטו...

זה גם לא הפעם הראשונה שראיתי מכות כאלה בבלקוני
בבלקוני חורף היה מכות הרבה יותר רציני...

לקחו לאיזה אחד את הכובע שניים בני 19 (הוא בן 17) והוא קפץ עליהם... הם הרביצו לו קצת
הוא יצ החוצה והתקשר לאח שלו ולחמולה שיבואו ואז הם באו אבל לא נתנו להם להכנס לתוך הבלקוני... אז הם אמרו לזה שלקחו לו את הכובע להכנס לקרוא להם החוצה... הוא נכנס והם התחילו לזיין אותו במכות... איזה 10 ילדים בני 19 עולים על אחד דופקים בו כסאות בועטים בו משהו רצח... היו כמה שניסו לעזור לו וגם הם קיבלו בעיטות לראש... אני יודע על שניים שהיה להם זעזוע מוח והיו בבית חולים
אח שלו כמעט הלך מכות עם השומר בגלל שהוא אמר לו שמביאים מכות לאח הקטן שלו והוא לא נתן לו להכנס
ההוא יצא החוצה כולו אדום ונפוח ובוכה ואז הביאו עוד חמולה של ילדים מהשכבה שלי... רשניקים (שהם דפוקים בשכל) והם באו לקחו בקבוקי בירה שברו אותם וחיכו לאלה שיצאו... איזה 40 ילדים היו שם... כל אחד מוכן להכנס באלה שבפנים
בסוף הם יצאו והיה מכות רציני ואז איזה אחד הרים כזה פח ממש ענקי וכולם פתחו מעגל למה אם כזה דבר עף עליך אז באמת חבל עליך קיצר הגיע משטרה והגיע גם האבא של הזה שחטף מכות שהוא כזה עבריין מאפיה כזה... ממש זיינו לו את הצורה!!!



ידוע ידוע
ואגב הזכרת מכות שהיו בפסטיבל הבירה לפני שנתיים?
הייתי שם, גם אני הייתי בניהם :)
איזה מכות הלכו שם באמא שלי זה היה כזה מגניב
אני וחברים שלי לא היינו קשורים בגרוש אבל קפצנו על כולם כי היה משעמם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement