|
ארמין בארץ!
|
View this Thread in Original format
| mitre |
אהלן חברה,
ממקור אמין נודע לי שצריכים להביא את ארמין לארץ בזמן הקרוב (כנראה מרץ) לאילת. הפרסומות אמורות לצאת ביום ראשון הקרוב.
פרטים בהמשך... |
|
|
| uzi |
כבר פורסם פה:
Sundance 2008
סוף פברואר תחילת מרץ עם:
ארמין ואן ביורן (סט של חמש שעות כנראה)
ג'רל בלייק שהפציץ בסאנדנס האחרון
טלאקאסמה
ועוד
פרטים נוספים:
http://www.sundance-xi.com/ |
|
|
| mitre |
אופס,
סליחה
תמחקו את התרד בבקשה |
|
|
| markfeldman |
וווווווואוווווווווווו
מגניב !!!!!!!!!!!!!!!
אני ואשתי באים ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וווווווואוווווווווווו
מגניב !!!!!!!!!!!!!!!
אני ואשתי באים ! |
אני מקווה שיהיה לך זמן עם העבודה והכל... |
|
|
| MINTZ |
אשתך?!?
מה פיספסתי...
מזל טוב!!!
למה באילת?!? עיר של שחורים!! וגם רחוקה רצח.. -למה לא בניצנים/ ת"א? |
|
|
| MINTZ |
| תגידו - איך אני מוסיף פה תמונה לפרופיל שלי? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by MINTZ
תגידו - איך אני מוסיף פה תמונה לפרופיל שלי? |
לוחץ למעלה על
profile
שם על
Edit Options
יורד לסוף הדף ולוחץ על
Change Avatar
ומשם נראה לי תסתדר.. |
|
|
| MINTZ |
תודה אחי...
M6 - DESTINATION 6 טראק השנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מקווה שיהיה לך זמן עם העבודה והכל... |
כולה סופ"ש... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מקווה שיהיה לך זמן עם העבודה והכל... |
כולה סופ"ש... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by MINTZ
אשתך?!?
מה פיספסתי...
מזל טוב!!!
|
תודה אח שלי ! |
|
|
|
|