|
Elements Of Life DVD komt in Maart
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| quote: | 17-01-2008
Tiësto announces release Elements of Life World Tour DVD
After more than a year of entertaining the globe with his Elements of Life World Tour, Tiësto will release his long anticipated Elements of Life DVD with a full live registration recorded during his concert in the famous Parken Stadium in Copenhagen, Denmark.
The DVD, scheduled for the beginning of March 2008, covers over four hours of Tiësto's performance in Copenhagen and will be available in two different formats: as regular DVD and state of the art Blu Ray DVD with full DTS audio, both versions with surprising extras.
Since Tiësto's Elements of Life World Tour concerts are supported by a vast array of modern equipment, the venue for the DVD recording had to be large enough to handle the full scale of the show.
The Parken Stadium in Copenhagen, Denmark turned out to be an excellent location to shoot the footage for the DVD. With a little over 25,000 people attending the performance and enjoying the music of Tiësto, the atmosphere captured on video gives a fantastic impression of what the Elements of Life World Tour is all about.
Within a very short period of time more information on the DVD will be released. |
4 uur lang:crazy: |
|
|
| Chicane |
Kopenhagen = :(
4 uur Tiesto = :)
Blue-Ray = :cool:
------------------------ +
Totaal = :D |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kopenhagen = :(
4 uur Tiesto = :)
Blue-Ray = :cool:
------------------------ +
Totaal = :D |
DTS = :eyespop: |
|
|
| drpeer_holland |
Ik ben erg benieuwd :) DTS en Blue Ray :) Dubbele punten natuurlijk!!! Hopelijk is het een wat rustiger beeld en niet zoals de vorige Tiesto in concert 2004 DVD.
 |
|
|
| AxePlode |
het beeld op de dvd van de laatste TIC was echt vervelend, wisselde echt te snel elke keer. ben benieuwd.
blu-ray met hd beeld is natuurlijk wel mooi. weet alleen niet wat nou het voordeel van DTS is op een muziekdvd van een DJ. de tracks zijn toch allemaal stereo dus ik gok dat er gewoon met een upmix algortime 5.1/7.1 van wordt gemaakt. een beetje receiver heeft iets van neo6 of dplII en kan dat dus ook. |
|
|
| leopoltv |
Ik hoop dat de dvd de hoogte punten van de avond laat zien (zoals de DVD van 2003) en niet alleen de Tiesto/Blackhole tracks waarvoor ze niet hoeven te betealen (zoals de DVD van 2004)
jammer dat ze geldredome niet hebben geregistreerd..... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by leopoltv
Ik hoop dat de dvd de hoogte punten van de avond laat zien (zoals de DVD van 2003) en niet alleen de Tiesto/Blackhole tracks waarvoor ze niet hoeven te betealen (zoals de DVD van 2004)
|
gege je kan het beter omdraaien. Als je je dvd verkoopt met alleen maar eigen tracks, of van eigen label of van eigen publisher/licenser dan genereer je veel extra inkomsten per DVD. Ach ja hij is niet de enige die dit truucje toepast hoor.
;) |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by basvh
gege je kan het beter omdraaien. Als je je dvd verkoopt met alleen maar eigen tracks, of van eigen label of van eigen publisher/licenser dan genereer je veel extra inkomsten per DVD. Ach ja hij is niet de enige die dit truucje toepast hoor.
;) |
Armin overdrijft het. Bijna alleen maar zijn eigen nummers:whip: :clown: |
|
|
| leopoltv |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Armin overdrijft het. Bijna alleen maar zijn eigen nummers:whip: :clown: |
Maar van Armin kan het me geen schelen..
Of het nou nummers van zich zelf zijn of van iemand anders.... ik koop het toch niet!! :D :o |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by AxePlode
het beeld op de dvd van de laatste TIC was echt vervelend, wisselde echt te snel elke keer. ben benieuwd.
blu-ray met hd beeld is natuurlijk wel mooi. weet alleen niet wat nou het voordeel van DTS is op een muziekdvd van een DJ. de tracks zijn toch allemaal stereo dus ik gok dat er gewoon met een upmix algortime 5.1/7.1 van wordt gemaakt. een beetje receiver heeft iets van neo6 of dplII en kan dat dus ook. |
er zijn natuurlijk meerdere microfoons gebruikt voor het publiek. Dat geeft iig een extra dimensie.
Verder wel met je eens, maar goed dat is marketing he :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Armin overdrijft het. Bijna alleen maar zijn eigen nummers:whip: :clown: |
dat was alleen de eerste dvd:o |
|
|
| AxePlode |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
er zijn natuurlijk meerdere microfoons gebruikt voor het publiek. Dat geeft iig een extra dimensie.
Verder wel met je eens, maar goed dat is marketing he :) |
joepie, dan hebben we vanaf nu 5.1 echo/galm/delay :) |
|
|
|
|