|
עזרה בזיהוי טראק.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark-Rain |
אודי!!
לא יכלת לרשום לי את זה באיסיקיו?!
:conf: :conf: |
|
|
| Vman |
לא יכלת לשאול טל ????
אהבתי את ה
CRIME CITY!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחח
יש לי קומבינות מרוברט הקוקסינל הזה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Vman
אין שום שחרור ושום נעליים הכל זיופים מהרדיו ומהדיסק הממוקסס פארטי ליין 3
אין אותו על ויניל מהסיבה הפשוטה שזה עוד לא מוחתם בחו"ל
יש אותו בגרסא אמיתית רק לכמה בארץ
(אני אחד מהם):eyes: |
אולי אתה יכול לשחרר לנו אותו??
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אולי אתה יכול לשחרר לנו אותו??
:) |
אם הוא רוצה לחטוף מכות רצח מרוברט אז כן
:) |
|
|
| Vman |
למה שאני יעשה את זה?
למה לי לגנוב זכויות יוצרים מחבר שלי????
זה בידיוק כמו שתלך לחבר שלך ותגנוב לו כסף |
|
|
| MoSH_MaN |
הוא צודק אבל לרוברט הייתי עושה את זה :p
סתם סתם אל תשחרר |
|
|
| Gil Shwarts |
| דווקא הייתי עושה את זה |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
דווקא הייתי עושה את זה |
גיל,
היית משחרר טראק של חבר שלך ?? |
|
|
| MoSH_MaN |
הופה הופה איזה חברים....
תמסור לו שהוא הומו :stongue: |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Vman
גיל,
היית משחרר טראק של חבר שלך ?? |
הייתי משחרר טראק של אמא שלי אם הוא היה יפה
:D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Vman
גיל,
היית משחרר טראק של חבר שלך ?? |
בכל מקרה יומיים אחרי שזה משתחרר יש את זה כבר לכולם באודיו גלאקסי.... |
|
|
|
|