return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עזרה בזיהוי טראק.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dark-Rain
אודי!!
לא יכלת לרשום לי את זה באיסיקיו?!


:conf: :conf:
Vman
לא יכלת לשאול טל ????

אהבתי את ה
CRIME CITY!!!!!!!!
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחח
יש לי קומבינות מרוברט הקוקסינל הזה...
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Vman
אין שום שחרור ושום נעליים הכל זיופים מהרדיו ומהדיסק הממוקסס פארטי ליין 3

אין אותו על ויניל מהסיבה הפשוטה שזה עוד לא מוחתם בחו"ל
יש אותו בגרסא אמיתית רק לכמה בארץ
(אני אחד מהם):eyes:


אולי אתה יכול לשחרר לנו אותו??
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


אולי אתה יכול לשחרר לנו אותו??
:)


אם הוא רוצה לחטוף מכות רצח מרוברט אז כן
:)
Vman
למה שאני יעשה את זה?
למה לי לגנוב זכויות יוצרים מחבר שלי????

זה בידיוק כמו שתלך לחבר שלך ותגנוב לו כסף
MoSH_MaN
הוא צודק אבל לרוברט הייתי עושה את זה :p

סתם סתם אל תשחרר
Gil Shwarts
דווקא הייתי עושה את זה
Vman
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
דווקא הייתי עושה את זה


גיל,
היית משחרר טראק של חבר שלך ??
MoSH_MaN
הופה הופה איזה חברים....
תמסור לו שהוא הומו :stongue:

nesher
quote:
Originally posted by Vman


גיל,
היית משחרר טראק של חבר שלך ??


הייתי משחרר טראק של אמא שלי אם הוא היה יפה
:D
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Vman


גיל,
היית משחרר טראק של חבר שלך ??


בכל מקרה יומיים אחרי שזה משתחרר יש את זה כבר לכולם באודיו גלאקסי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement