|
עזרה בזיהוי טראק....
|
View this Thread in Original format
| Dark-Rain |
שלום אני חדש בפורום,
אני אשמח אם תעזרו לי לזהות טראק מסוימם,
יש קטע שחוזר על עצמו במשך הטראק:
"Darkness there is only way to raise"
משהו כזה, טחנו אותו כבר בבי.יו...
יש למישהו מושג מה השם של הטראק?
חשבתי בהתחלה שזה של
BLANK & JONES
כי יש להם טראק בשם הזה, אבל מסתבר שזה לא... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dark-Rain
שלום אני חדש בפורום,
אני אשמח אם תעזרו לי לזהות טראק מסוימם,
יש קטע שחוזר על עצמו במשך הטראק:
"Darkness there is only way to raise"
משהו כזה, טחנו אותו כבר בבי.יו...
יש למישהו מושג מה השם של הטראק?
חשבתי בהתחלה שזה של
BLANK & JONES
כי יש להם טראק בשם הזה, אבל מסתבר שזה לא... |
אחי
Crystal Lake - Darkness (G & M Project Remix)
;)
זה רימיקס של רוברט גיטלמן
בנתיים הוא עוד לא השתחרר.... |
|
|
| Segev |
| ברוך הבא מקווה שתהנה פה |
|
|
| Gil Shwarts |
| Crystal_Lake-Darkness_(G_and_M_Project)-Remix-Vinyl-2002-POW |
|
|
| Dark-Rain |
תודה!
שאני חושב על זה באמת שמעתי את זה בסט של גיטלמן...
יש אותו למישהו במקרה? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
Crystal_Lake-Darkness_(G_and_M_Project)-Remix-Vinyl-2002-POW |
ומתי זה השתחרר בדיוק? |
|
|
| DjChook |
| ברוך הבא אחי אני חן.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ומתי זה השתחרר בדיוק? |
תבדוק במקורות שלך :)
או שיכול להיות שמישהו זייף שחרור של POW שזה יותר סביר
בכל אופן מה שיש לי זו איכות מצויינת |
|
|
| Dark-Rain |
השגתי את הטראק!!
אם יש למישהו פאב טוב,
אני יעלה אותו.. |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אחי אני רועי
גיל... תודיע לי אם זה השחרור האמיתי ולא פייק למה יש לי מאיפה להוריד
תודה |
|
|
| Vman |
אין שום שחרור ושום נעליים הכל זיופים מהרדיו ומהדיסק הממוקסס פארטי ליין 3
אין אותו על ויניל מהסיבה הפשוטה שזה עוד לא מוחתם בחו"ל
יש אותו בגרסא אמיתית רק לכמה בארץ
(אני אחד מהם):eyes: |
|
|
| Vman |
גם לא קוראים לזה בכלל
DARKNESS
זה נקרא
Crystal Lake - Deep Horizon (G&M Project Mix)
Crystal Lake
הם שני בחורים מירושליים |
|
|
|
|