|
Dj Tiesto - In My Memory (Vinyl!!)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב אנשים
הרגע קיבלתי את זה בדואר
איך אני שמחחחחחחחחחח
:D
קבלו
Sleeve:
Side A:
Side AA:
:D;) |
|
|
| Scorchio |
יפה
:)
תשמור אותו באוסף המיוחדים |
|
|
| Dj Moriano |
| תתחדש אחי..... אתה מוכר?? |
|
|
| Gil Shwarts |
נראה לך????
הוא ממסגר אותו :)
האמת שגם לי יש כמה וינילים ממוסגרים שבחיים שלי לא פתחתי או ניגנתי :) |
|
|
| Gil Shwarts |
כי יש עליהם חתימות של כל הרכבי הטראנס או אמני הטראנס שפגשתי כולל טיאסטו, סאן פרוג'קט, פרי קורסטן, ארמין, אוקנפולד ועוד
גם יורגן וג'אן :)
ואלה גוטמן וחיליק וג'קסון וסהר ואסי
והויניל הזה הוא של אסטרל פרוג'קשן - Mahadeva
אז זה בכלל קלאסי :) |
|
|
| Scorchio |
| יום יבוא ואני עוד יגנוב את תיק התקליטים של מרקו וי |
|
|
| Gil Shwarts |
| כמו שאמרתי הרבה פעמים, אם מרקו וי יבוא להופעה בארץ, לא מעניין אותי איפה אני יהיה, אני הולך!!! |
|
|
| DJ-Energy |
את התקליט לא נירא לי אני ימסגר
נראה כבר
את התקליט שאני כן ימסגר זה התקליט של
Dj Tiesto - Urban Train
עם חתימה של טיסטו עליה
;)
אמור להגיע אלי בקרוב... חבר שלי באמריקה הלך להופעה שלו והוא החטים אותו בשבילי
אבל זה עולה לו 30 דולר לשלוח לארץ אז הוא מתעקב קצת |
|
|
| Pinto |
יובל כמה שאלות...
מאיפה הזמנת ? כמה עלה לך ? ותוך כמה זמן הגיע ? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Pinto
יובל כמה שאלות...
מאיפה הזמנת ? כמה עלה לך ? ותוך כמה זמן הגיע ? |
את
in my memory
אני חושב שהוא קיבל בחינם היה איזה פוסט בצ'יל אווט
והשלושה הראשונים שמגיבים זוכים והוא היה ראשון....
או שיכול להיות שאני טועה ומה שהוא זכה זה משהו אחר.....
ויובל שווה לך למכור לי אני יביא לך מחיר טוב... |
|
|
|
|