|
hoe signatures te maken
|
View this Thread in Original format
| Supreme Theory |
Hi....
FF een X-treem stom vraagje....
Hoe maken jullie die koele signatures... |
|
|
| Miss Proximus |
| met een hark en een schop :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
met een hark en een schop :) |
Ik met waskrijt..... en soms kinderverf. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Hi....
FF een X-treem stom vraagje....
Hoe maken jullie die koele signatures... |
uuh.. kijk eens op het chill-out forum.. daar is een thread gemaakt speciaal voor deze vragen etc..
maar wees gewaarschuwd :p, wil je de hele thread lezen maak dan eerst iets van 2 dagen vrij voordat je begint! :D |
|
|
| New Wave |
Nou om efef concreet te weze........en zodat je niet die hele tread in de chill out gaat doorspitten.......
Photoshop 6.0 (dach ik dat ik heb).....ga der effe een avondje aan zitten en je maakt de mooiste creaties...flink veel werken met filters, blending options......veel plezier..... |
|
|
| franzelare |
gewoon een beetje knippen en plakken met photoshop dan komt er vaak na een tijdje wel wat redelijks uit!
of gewoon een beetje op internet rondstruinen en dat wat rippen van een ander :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb ook Ph.Shop 6.0 maar t enige wat ik kan is bestaande plaatjes van kleur veranderen en dingen selecteren :D (zie sig)
Ik snap er de balle niet van :D whehe |
|
|
| theoden |
ik zeg altijd maar, je haalt eruit wat je erin stopt
:D
elk tekenproggie is goed voor een sig..
photoshop waarschijnlijk de meest standaard |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Met Photoshop en al aanklotend leert men ;) |
|
|
| Smirnoff |
| een computer met toetsenbord en muis werkt ook goed :stongue: |
|
|
| Henkie_henk |
Nou adobe.. is best een moeilijk programma om totaal onder de knie te krijgen..dat fix je nie binne avondje.. maar je kan bijv.. een request doen in de sig thread (die sticky).. je kan zelf wat aan gaan klooiien met adobe.. je kan gewoon beginne met wat plaatjes bijelkaar gooiien en simpel je naam er op te plakken.. Als je nog wat hulp nodig hebt.. zeg je t maar..
K zou zelf beginne met opstarten beetje kutten
Tutorials lezen
Tutorials doen
Zelf kutten
die je niet kan navragen...
Klaar |
|
|
| Raymond |
| Jullie hebben het nou wel allemaal over photoshop 6.0 maar ik gebruik al 7.0 hoor :D |
|
|
|
|