|
Feyenoord KAMPIOENEN :D (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| 3-2 gewonnen, geweldige wedstrijd. Werd nog ff spannend op het eind zeg. Hehe hoop kabaal hierzo, alle mensen komen de straat op. Lol in Rotterdam zal het wel een puinhoop zijn nou |
|
|
| raoel |
In een prachtige wedstrijd heeft Feijenoord gewonnen !!!!!!!!
Ik heb als neutrale toeschouwer een mooie wedstrijd gezien.
Jammer van de onterrechte rode kaart. Maar misschien heeft dat de wedstrijd juist wel zo mooi gemaakt.
Als ik eerlijk ben von ik Dortmund iets beter. Zeker omdat ze maar met 10 man speelde. Daarbij scoorde Feijenoord 2x maal uit een dood spel moment. Maar ook dat is een kwaliteit.
Aan de andere kant was de pingel voor Dortmund niet terrecht.
Prachtig voor Feijenoord en mooi voor het Nederlands voetbal.
Ik heb een mooie wedstrijd gezien. Nu alleen nog hopen dat de Feijenoord supporters het allemaal netjes houden. |
|
|
| TimeportE |
ik vond dat ze eigenlijk alleen de 1ste helft redelijk goed speelde.. maar jaWAT MAAKT HET OOK UIT!!!! :D:D
echt beter dit.. nu eff snel de reacties verder bekijken.. :) |
|
|
| eieregooie |
FEYENOORD!
me gaat een feestje vieren :D :D :D |
|
|
| DJ Bazz |
beter!!!! eindelijk weer een dikke prijs voor een nederlandse club, eerste helft was idd wel beter
Congrats Feijenoord! |
|
|
| MaGiK54 |
| Feijenoord fans gefeliciteerd met de overwinning van jullie clubbie. Hele leuke voetbalwedstrijd gezien, één van de leukste finales sinds tijden gezien. :eyes: |
|
|
| serialkillah |
wuppie, wuppie, wuppie, FEYENOORD is me cluppie!!!!!!!
:D :D :D :D |
|
|
| hamburgerboefje |
| Sjezus zeg wat speelde Feyenoord lekkker zeg!!!!!!!Ik als Ajax fan moet gewoon bekennen dat Feyenoord dik en verdiend gewonnen heeft!!!Dus.........gefeliciteerd Feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Jappio |
| LATOR BORUSSIA DORTMUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
In een prachtige wedstrijd heeft Feijenoord gewonnen !!!!!!!!
|
feYenoord :rolleyes:
| quote: | | Magik: Feijenoord fans gefeliciteerd |
feYenoord :rolleyes:
ltr |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
»» 8-5 STADHUISPLEIN, ROTTERDAM!««
|
hoe was het daar? :D
ik ben echt niet normaal huppie huppie hupie!!! wat een wedstrijd en tjesis wat een spanning weer!! super!!! |
|
|
| John |
| JAAAAAAAAAAAAAAAAA FEYYYEEEEENOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRDDDDDD:) |
|
|
|
|