|
Feyenoord KAMPIOENEN :D (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
ben een uurtje thuis. Ben naar Rdam geweest om wedstrijd in stad te kijken. Was leuke wedstrijd, veel lekkere wijvennnnnnnnnn ghehehe.
En werd leuk gefeest bij het fontein ghehehe:) |
|
|
| Gurian |
Ckerz feyenoord wel kampioenen.
Ben hier wezen kijke met een groot aantal kameraden.
Alleen moeten ze het altijd op het eind nog spannend maken das egt nie goed voor je hart :D |
|
|
| Nook |
| nee inderdaad, zeker niet goed voor je hart. dit was echt geweldig. echt een mooi moment. Nog nooit zo hard lopen juichen. feyenoord heeft verdiend gewonnen en dit zal ik nog lang herinneren. enige nadeel was een uur naar huis lopen, omdat er geen metro's meer reden :eek: |
|
|
| Da_TranceRulez |
| mensen gefeliciteerd met julie feyenoord yes yes yes |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Da_TranceRulez
mensen gefeliciteerd met julie feyenoord yes yes yes |
Hey, ben jij M_agic van TToTT?? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Nook
nee inderdaad, zeker niet goed voor je hart. dit was echt geweldig. echt een mooi moment. Nog nooit zo hard lopen juichen. feyenoord heeft verdiend gewonnen en dit zal ik nog lang herinneren. enige nadeel was een uur naar huis lopen, omdat er geen metro's meer reden :eek: |
WOOHOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! :)
Feyenoord GEFELICITEEEEEEEEEERD!!! :) |
|
|
| New Wave |
Effe deze thread vervuilen met mijn sigje :D
Gefeliciteerd jongen, over 30 jaar kunnen jullie weer zo hard juichen!!!! |
|
|
| TranceFool |
| Jah die vreugde is mooi om te zien :). Gefelicteerd gasten. Verdiend gewonnen....zeker als je kijkt naar het rijtje van uitgeschakelden :). Alleen willen wij als Ajacieden dit verhaal over de UEFA-Cup niet 5 jaar lang aanhoren :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Effe deze thread vervuilen met mijn sigje :D
Gefeliciteerd jongen, over 30 jaar kunnen jullie weer zo hard juichen!!!! |
28:D
enneee
ADO 3-3!!!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
28:D
enneee
ADO 3-3!!!! |
Ja idd Hofstede gewoon 3x errug netjes :) |
|
|
| Remy D |
Ja echt mooi dat een Nederlands culb weer succesvol is in Europa, en wat een genot om naar die Pierre te kijken. Ajax de dubbel, FeyenoorD succesvol in Europa, Kleine schrale troost voor straks.
Wat trouwens ook erg phat was dat ik de laatste 15 minuten in slaap viel op de bank zodat ik de spannende slotfase en de huldeging gemist heb. :( |
|
|
| Blik |
gefeliciteerd jongens, was een mooie wedstrijd en ik ben ook echt blij dat ze gewonnen hebben. ik vond wel dat ze 2de helft slecht speelden tegen 10 man van Dortmund. die penalty voor dortmund was natuurlijk niks, was echt een onzin penalty, maar het was volgens mij een cadeautje als compensatie voor de rooie kaart en de penalty in de eerste helft
nederland staat weer op de "voetbal"-kaart |
|
|
|
|