return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Cnn
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אז ככה
אני פותח טלוויזיה
סתם מדפדף בערוצים....
מסתכל מה יש
אני מגיע ל
CNN
יש תוכנות שקוראים לה
Q&A

עכשיו יש איזה אחד שמדבר שם
Michael Zidan
משהו כזה
והביאו גם את המזכיר של שרון
אז אתה רואה את המנחה של התוכנית מדברת
חצי מבטע ערבי
ומה שמעצבן
שזה כזה ברור שהם לטובת הערבים!!!!
תקלוט שהמזכיר של שרון מדבר, היא חותכת אותו באמצע עושה כזה
okay.. okay..
ומעבירה את השאלה לערבי המזדיין בתחת הזה

אני נשבע לכם חייבים להוריד את הערוץ הזה מהטלווזיה העולמית
הם נאצים
גזענים בני זונות שימותו אמן!!!!!!!!!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אז ככה
אני פותח טלוויזיה
סתם מדפדף בערוצים....
מסתכל מה יש
אני מגיע ל
CNN
יש תוכנות שקוראים לה
Q&A

עכשיו יש איזה אחד שמדבר שם
Michael Zidan
משהו כזה
והביאו גם את המזכיר של שרון
אז אתה רואה את המנחה של התוכנית מדברת
חצי מבטע ערבי
ומה שמעצבן
שזה כזה ברור שהם לטובת הערבים!!!!
תקלוט שהמזכיר של שרון מדבר, היא חותכת אותו באמצע עושה כזה
okay.. okay..
ומעבירה את השאלה לערבי המזדיין בתחת הזה

אני נשבע לכם חייבים להוריד את הערוץ הזה מהטלווזיה העולמית
הם נאצים
גזענים בני זונות שימותו אמן!!!!!!!!!!

אחי יש מיליארד מוסלמים בעולם
ואני חושב 15000000 יהודים בערך (לא יודע אני משער) אני חושב שיותר אכפת להם מאחוזי הצפייה של המוסלמים מאשר של היהודים....


האיסלם היא הדת הכי גדולה שיש.....
jploveparade
shalom shalom mazzeltov
DJ-Energy
quote:
Originally posted by jploveparade
shalom shalom mazzeltov


lol
nice attempt m8
:)
jploveparade
half of the Amsterdam streetlanguage is Jiddish
DJ-Energy
quote:
Originally posted by jploveparade
half of the Amsterdam streetlanguage is Jiddish


Jiddish??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


Jiddish??



אידיש
DJ-Energy
טוב
בחזרההההה לנושא
מה אתם חשובים?
NyKoN
כן נו
זה ממזמן..
CNN
זה הכי נאצים שיש בתקשורת

ישראלים לדעתי כבר החרימו אותם לגמרי
נראה לי יש להם את הרייטינג הכי נמוך בעולם בארץ שלנו
אפילו יותר נמוך מאפגניסטן
:D

אבל מה שמצחיק זה שפעם הביאו כתב של סיאנאן לאושרת קוטלר והיא קטלה אותו
על המקום
לייב!
זה היה קורע מצחוק!
זה היה כמו הראיון עם עראפת
Hell_Copter
אני לא מתקרב לעכרוץ הזה בכלל... רק אם יש פיגוע או משהו או חדשות עולמיות דחופות
ומוריאנו אולי יש יותר יהודים בעולם למה רק בארצות הברית יש למעלה ממה שיש בישראל... אז צריך לחשב... אבל לא עקרוני

MoSH_MaN
פעם קיבלתי באי מייל כתב אחד שנראה היה ישראלי והצדיק את כל הצד שלנו ואמר שה שטויות מה שמזיינים את השכל

בקיצר עשה עבודה טובה

גם ככה זה
BBC...
הם החלשים...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא מתקרב לעכרוץ הזה בכלל... רק אם יש פיגוע או משהו או חדשות עולמיות דחופות
ומוריאנו אולי יש יותר יהודים בעולם למה רק בארצות הברית יש למעלה ממה שיש בישראל... אז צריך לחשב... אבל לא עקרוני


כן, אבל שמת לב שאמרתי שאני לא בטוח וזה מה שאני חושב.....:p

אבל אפילו אם יש 50000000 יהודים (ואין חמישים מיליון) עדין יש הרבה יותר מוסלמים....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement