|
Cnn
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אז ככה
אני פותח טלוויזיה
סתם מדפדף בערוצים....
מסתכל מה יש
אני מגיע ל
CNN
יש תוכנות שקוראים לה
Q&A
עכשיו יש איזה אחד שמדבר שם
Michael Zidan
משהו כזה
והביאו גם את המזכיר של שרון
אז אתה רואה את המנחה של התוכנית מדברת
חצי מבטע ערבי
ומה שמעצבן
שזה כזה ברור שהם לטובת הערבים!!!!
תקלוט שהמזכיר של שרון מדבר, היא חותכת אותו באמצע עושה כזה
okay.. okay..
ומעבירה את השאלה לערבי המזדיין בתחת הזה
אני נשבע לכם חייבים להוריד את הערוץ הזה מהטלווזיה העולמית
הם נאצים
גזענים בני זונות שימותו אמן!!!!!!!!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אז ככה
אני פותח טלוויזיה
סתם מדפדף בערוצים....
מסתכל מה יש
אני מגיע ל
CNN
יש תוכנות שקוראים לה
Q&A
עכשיו יש איזה אחד שמדבר שם
Michael Zidan
משהו כזה
והביאו גם את המזכיר של שרון
אז אתה רואה את המנחה של התוכנית מדברת
חצי מבטע ערבי
ומה שמעצבן
שזה כזה ברור שהם לטובת הערבים!!!!
תקלוט שהמזכיר של שרון מדבר, היא חותכת אותו באמצע עושה כזה
okay.. okay..
ומעבירה את השאלה לערבי המזדיין בתחת הזה
אני נשבע לכם חייבים להוריד את הערוץ הזה מהטלווזיה העולמית
הם נאצים
גזענים בני זונות שימותו אמן!!!!!!!!!! |
אחי יש מיליארד מוסלמים בעולם
ואני חושב 15000000 יהודים בערך (לא יודע אני משער) אני חושב שיותר אכפת להם מאחוזי הצפייה של המוסלמים מאשר של היהודים....
האיסלם היא הדת הכי גדולה שיש..... |
|
|
| jploveparade |
| shalom shalom mazzeltov |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
shalom shalom mazzeltov |
lol
nice attempt m8
:) |
|
|
| jploveparade |
| half of the Amsterdam streetlanguage is Jiddish |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
half of the Amsterdam streetlanguage is Jiddish |
Jiddish?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Jiddish?? |
אידיש |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
בחזרההההה לנושא
מה אתם חשובים? |
|
|
| NyKoN |
כן נו
זה ממזמן..
CNN
זה הכי נאצים שיש בתקשורת
ישראלים לדעתי כבר החרימו אותם לגמרי
נראה לי יש להם את הרייטינג הכי נמוך בעולם בארץ שלנו
אפילו יותר נמוך מאפגניסטן
:D
אבל מה שמצחיק זה שפעם הביאו כתב של סיאנאן לאושרת קוטלר והיא קטלה אותו
על המקום
לייב!
זה היה קורע מצחוק!
זה היה כמו הראיון עם עראפת |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא מתקרב לעכרוץ הזה בכלל... רק אם יש פיגוע או משהו או חדשות עולמיות דחופות
ומוריאנו אולי יש יותר יהודים בעולם למה רק בארצות הברית יש למעלה ממה שיש בישראל... אז צריך לחשב... אבל לא עקרוני |
|
|
| MoSH_MaN |
פעם קיבלתי באי מייל כתב אחד שנראה היה ישראלי והצדיק את כל הצד שלנו ואמר שה שטויות מה שמזיינים את השכל
בקיצר עשה עבודה טובה
גם ככה זה
BBC...
הם החלשים... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא מתקרב לעכרוץ הזה בכלל... רק אם יש פיגוע או משהו או חדשות עולמיות דחופות
ומוריאנו אולי יש יותר יהודים בעולם למה רק בארצות הברית יש למעלה ממה שיש בישראל... אז צריך לחשב... אבל לא עקרוני |
כן, אבל שמת לב שאמרתי שאני לא בטוח וזה מה שאני חושב.....:p
אבל אפילו אם יש 50000000 יהודים (ואין חמישים מיליון) עדין יש הרבה יותר מוסלמים.... |
|
|
|
|