|
51:th state
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Såg den idag hos min polare som tankat den....
Underbar film! Se den! Sketacool faktiskt....
En scen utspelar sig iaf på ett rave där med skitmycket dansande människor och dom kör en sjysst låt som jag aldrig hört...nån som kan identifiera? Såg en snubbe där som va väldigt lik PvD....kolla in det :) Sen kuta Samuel L Jackson ut och kasta knark till alla som dansar och då drar DJn på Thrillseekers - Synaesthesia...asfet scen....mkt glatt folk och kolla vinklar och så...som en partyvideo :) Fet som fan... O min polare bah "Det är juh typiskt sånt som du lyssnar på *suck*..." hah....
Men t.om Samuel diggade låten hehe....
kolla in den och posta va ni tyckte :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
YES :)
Såg den för en vecka sedan ungefär, grym rulle....
Gött att nazisvinen åker på däng igenom hela filmen.. ;)
Vad gäller festen dom är på så gillade jag Samuel's "tal" .. :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
YES :)
Såg den för en vecka sedan ungefär, grym rulle....
Gött att nazisvinen åker på däng igenom hela filmen.. ;)
Vad gäller festen dom är på så gillade jag Samuel's "tal" .. :D |
Hehe ja.... Nazesterna va riktigt pundade...mkt mer humor i den filmen än jag trodde hehe....
"I ment you to tekk ceeee o him no to tekk ceeee o him" haha |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by mindshooter
En scen utspelar sig iaf på ett rave där med skitmycket dansande människor och dom kör en sjysst låt som jag aldrig hört...nån som kan identifiera? |
Låten heter Warrior, sitter på jobbet så jag kan inte kolla vilka som har gjort den men borde finnas på AG. Kollar när jag kommer hem.
Filmen är helt ok.
Men en film alla ska se är Spiderman... den rockade hårt...
Finns att ta ner på Tropicos BBB hubbar på Direct Connect. |
|
|
| spoider |
| har 51:th state på hd:n får kolla på den i helgen då |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Låten heter Warrior |
Skulle bli jätteglad om du kunde ta reda på resten av namnet sen :) |
|
|
| Trancefella |
hm! måste se den filmen. menar du att Samuel L. Jacksson till ockmed gillade låten!!? groovey! :)
kom o tänka på Vanilla Sky [med tom cruise o dom andra trevliga flickorna penelopez o... va heter hon? hon spelar i min bäste väns bröllop mot julia roberts] ock så är det en scen på 1 klubb, ozå börjar dom spela alex d'elia (& epob allstars) - isnt life wonderfull [flat 6 remix]. reagera nog på grund av att jag har vinyl skivan. det var kul o se/höra lite trance i "vardagen" :)
förövrigt flumig film, men med snygga scener... |
|
|
| x-dream |
| Har bara sett trailer på denna film.....Så den är värd att se allså? |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by x-dream
Har bara sett trailer på denna film.....Så den är värd att se allså? |
vilken? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Trancefella
vilken? |
Filmen som threadet handlar om :D :D :D :D |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skulle bli jätteglad om du kunde ta reda på resten av namnet sen :) |
Låten är The Warrior - Warrior (Club mix) |
|
|
| SWE_TRANCE |
*lol*
"Full koll badboll... ;) |
|
|
|
|