return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שלום לכל מי שפה...
View this Thread in Original format
Vortex_SA
נשארו פה אנשים?? בכל מקרה אני שולח דמואים בימים אלו לכל מיני, ותמיד טוב לשמוע דעה של אוזן רעננה (באנגלית זה נשמע יותר טוב...) אשמח אם תאמרו לי את דעתכם על הקטעים הבאים שהעלתי לרשת:

Xetro - Sex on a yellow desert (Sample)
http://www.sendspace.com/file/yffhxq

Xetro - Running to nowhere (Sample)
http://www.sendspace.com/file/104g8g

Xetro - You took my heart (Xetro remix) (Sample)
http://www.sendspace.com/file/nu98gj

Xetro - My addiction (Xetro's saint mix) (Sample)
http://www.sendspace.com/file/cbecrp

Xetro - Forgotten (Sample)
http://www.sendspace.com/file/jgx1i4

תודה מראש לכל השומעים והמאזינים!
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
נשארו פה אנשים?

מעט.
אני אקשיב מאוחר יותר, בהצלחה.
uzi
הינה דעתי.

Xetro - Sex on a yellow desert
נטיה חזקה לכיוון הפסיכודאלי, שאני אישית לא מת עליו.
הרעיון חמוד לאללה.
בניה בסדר גמור.
כשהקצב נכנס וכל הצלילים מנגנים יחד יש איזה כובד מסויים שלא נעים כל כך. אולי אפילו יש שם איזה משהו שמזייף ברקע.
הצלילים טובים אבל אני לא מת על ההרמוניה.
הרעיון טוב, יש שם כמה צלילים ממש מדליקים.

Xetro - Running to nowhere
מתחיל פצצות, נותן תחושה שאם זה היה לכיוון המלודי\מרומם זה היה אדיר.
מתפתח לא רע.
הרמוניה בסדר גמור.
אקורדים סבבה.
כשמלודיה ראשית נכנסת (הווקל הקטוע הזה) יש לו פונטנציאל אבל לא מתתי ממנו.
מתפתח עם נטיה לפסיכודאלי, שאני לא מת עליה.
אקורדים ומלודיה דווקא טובים מאוד, יש משהו מרגש שם.

Xetro - You took my heart (Xetro remix)
כל הכבוד על האומץ עם הווקל. לא אהבתי אותו אבל זה אשכרה קשה לעשות ווקל טוב עם טראנס איכותי.
הטראק לא בשבילי, דיי בינוני, לא מעניין אותי.
בסוף נכנסים כמה אקורדים שמתפתחים למשהו דווקא לא רע!
יש משהו בהרמוניה בסוף שמזכיר קצת את טיאסטו (בהקצנה), הצלילים המלוכלכים על גבי פאד רך.

Xetro - My addiction (Xetro's saint mix)
לפאד החד והגבוה הזה יש פוטנציאל עצום, אולי פספסת או הקצנת יותר מדי אותו.
בסוף כשהכל מנגנים יחד, הרעיון שלך לא רע אך יש כמה צלילים יותר מדי.
לא אהבתי את הנושא כל כך, הטראק הזה לא בשבילי.
הטראק בנוי סביר.

Xetro - Forgotten
הרעיון טוב מאוד אבל אני לא אוהב את הביצוע בכלל.
המלודיה והפאד נחמדים, הם מנגנים כמה תווים מרגשים יחד.
לא אוהב בכלל את ההרמוניה כשכולם מנגנים יחד.
לא אהבתי את הזרימה.
יש לטראק פוטנציאל עצום, אבל אתה צריך לשנות שם דיי הרבה!

*** כל הביקורות הן לדעתי האישית ***
Vortex_SA
אז מה שהבנתי ממך זה שהכל לא היה ממש לטעמך...?
DJMIKE
שגיא זה אתה ?!
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אז מה שהבנתי ממך זה שהכל לא היה ממש לטעמך...?

הסגנון, בגדול, הוא לא בשבילי אבל
Xetro - Running to nowhere
יכול להיות פצצה בשינויים קלים.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJMIKE
שגיא זה אתה ?!


כן זה אני, מי אתה??

ותודה עוזי על ההקשבה, ועל הביקורות, אני תמיד מעריך ביקורות בונות...
DJMIKE
אאממ קשה לנחש מהשם
זה מייק
ישבנו לפני כמה זמן עם אור ואלינור באיזה בר בפלורנטין...

-מוריד את הקטעים-
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJMIKE
אאממ קשה לנחש מהשם
זה מייק
ישבנו לפני כמה זמן עם אור ואלינור באיזה בר בפלורנטין...

-מוריד את הקטעים-


נכון נכון... מה קורה?
THE_BLUE_DRAGON
Xetro - Forgotten
!!!!קטע פיצוץץץץץץ
:crazy:

את האחרים אני עכשיו יוריד ואשמע
;)

Vortex_SA
150
הסתכלו, שלושה הגיבו? יאללה אנשים אני רוצה לשמוע את דעתכם!
YuVaL
אני אוריד יותר מאוחר.. אתן לך כבר פידבק..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement